ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساک و چمدان باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سفر یکی از اتفاقات دلپذیر زندگیست که همانقدر که جذاب و جالب است می تواند استرس های خود را داشته باشد . یکی از مواردی که باعث کاهش استرس و دل نگرانی می شود داشتن چمدان و ساک مسافرتی مناسب و بادوام می باشد چرا که تمام لوازم مورد نیاز سفر را در آن جای داده و هر آن باید نگران چرخها ، زیپ ، دسته وبدنه آن بود که از هم جدا نشود و سفر را تلخ نکند . پس انتخاب یک چمدان یا ساک مسافرتی خوب خیلی در سفر موثر است. بنابراین در این مطلب از نکته خرید، سعی بر آن داریم تا نحوه انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی را به شما همراهان گرامی بیاموزیم. لطفا تا انتها همراهمان باشید.

انواع چمدان

جنس بدنه مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده دوام یک چمدان است. چمدان‌ها از لحاظ جنس بدنه به دو نوع سخت و نرم دسته بندی می شوند:

انواع چمدان با جنس سخت

ABS: این جنس نوعی پلیمر ترموپلاستیکِ مورداستفاده در صنعت چمدان‌سازی است که به‌دلیل وزن سبک و قیمت ارزان جنس پرمصرفی در این صنعت می باشد. اما به یاد داشته باید که ABS جنس انعطاف‌پذیری نیست و ممکن است براثر فشار یا ضربه شدید آسیب ببیند. بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که دوام نچندان طولانی دارد.

پلی‌کربنات: پلی‌کربنات هم نوعی پلیمر ترموپلاستیکیِ پرمصرف در صنعت چمدان‌سازی است. چمدان‌های این جنسی به‌دلیل تنوع رنگی بی‌نظیرشان محبوبیت زیادی دارند. از ویژگی های این جنس می توان به دوام بالا، وزن سبک و البته قیمت بالای آنها اشاره کرد.

پلی‌پروپیلن: پلی‌پروپیلن هم مانند ABS و پلی‌کربنات نوعی پلیمر ترموپلاستیکی است. با این تفاوت که در صنعت چمدان سازی استفاده کمتری از آن می شود. پلی‌پروپیلن جنس نسبتا انعطاف‌پذیری است اما در حد پلی‌کربنات نیست ولی می توان گفت که از ABS منعطف‌ترند. درکل چمدان‌های پلی‌پروپیلنی از لحاظ کیفیت بین ABS و پلی‌کربنات قرار می‌گیرند. قیمت‌شان هم به چمدان‌های ABS نزدیک‌تر است.

آلومینیوم: ازآنجاکه ساخت چمدان با آلیاژ آلومینیوم هزینه‌های تولید را بالا می‌برد، این جنسِ به‌خصوص تا حد زیادی با روی کار آمدن مواد سخت اما ارزان‌تر جایگزین شده است. در عین حال هنوز هم چمدان‌های با قاب آلومینیوم جزو محصولات لوکس محسوب شده و طرفداران خاص خودشان را دارند. ازجمله شناخته‌شده‌ترین برندهای سازنده چمدان‌های این جنسی می‌توان به ریمووا اشاره کرد.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع چمدان با جنس نرم

پلی‌استر: پلی‌استر از خانواده پلی‌کربنات‌ها و ساخته‌شده از الیاف مصنوعی بوده و قیمت ارزان در کنار کیفیت و دوام مطلوب از ویژگی های این گونه چمدان ها می باشد.

نایلون بالیستیک: نایلون بالیستیک از جنس الیاف نایلون بوده که با پارچه‌های نایلونی معمولی فرق دارد. چمدان‌های این جنسی علاوه ‌بر اینکه بسیار بادوام‌و مقاوم اند، تمیزکردن‌شان هم سخت نیست اما تنوع رنگی محدودی دارند.

نایلون کوردورا: کوردورا نوع دیگری از نایلون است که تا حدی به نایلون بالیستیک شباهت داشته و تفاوتشان در این است که چمدان‌های جنس کوردورا در برابر سایش مقاوم‌ترند. اما از لحاظ مقاومت در برابر پارگی به پای بالیستیک نمی‌رسند.

سایر جنس‌ها

برزنت: این چمدان ها امروزه معمولی ترین نوع چمدان با وزن کم می باشند که چندان ضدآب نبوده و اگر در جای مرطوب نگهداری شود، با بوی بد آن نمی توانید کنار بیایید. هرچند لوازم و لباس های شما داخل آن چمدان ها خیس نمی شود اما رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نامطبوعی در لباس ها و وسایل شما خواهد شد.

چرم: چمدان های چرمی همراهان قدیمی و گرانقیمت مسافران سراسر جهان هستند و همواره جایگاه مشخص و محکمی میان مسافران دارند. اگر از تمام محاسن و البته پرستیژ این نوع از چمدان ها بگذریم که برای مسافران لوکس و شیک پوش بسیار مهم است، می توانیم به وزن و البته هزینه بالای خرید این گروه از چمدان ها به عنوان عیوب آن نام ببریم. به همین دلیل باعث شده تا بسیاری از مسافران عادی از خرید این گونه از چمدان ها چشمپوشی کنند.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع ساک و یا کیف ورزشی

کیسه‌های ورزشی: کیسه‌های ورزشی سبک و برای افرادی کاربردی اند که از وسایل کمتری برای تمرین استفاده می‌کنند. این کیسه ها عموما از جنس چرم و کتان تولید می‌شوند و مورد علاقه ورزشکاران هستند. از نظر جا، فضا و جیب‌های مناسبی داشته و در رنگ‌بندی متنوع اند. هنگام باز و بسته کردن با کشیدن بند قسمت دهانه‌، کیسه کاملا بسته می‌شود.

کیف‌های دوفل: این نوع کیف ها در گروه کیف‌های سنتی جای می گیرند. با جنسی از کرباس، ظاهری شبیه استوانه و دو دسته دارند و گزینه‌ی قابل قبولی برای حمل وسایل ورزشی‌ زیاد محسوب می شوند.

ساک‌ ورزشی رودوشی: این گروه از ساک‌های ورزشی با جنسی از چرم و کتان ورزشکاران زیادی را به خود علاقه مند کرده اند. این ساک ها فضای خوبی برای جاسازی وسایل در اختیارتان قرار می دهند. همچنین برای حمل روی شانه یک بند و دو دسته نیز دارند.

کوله‌ی ورزشی: معمولا این دسته از کیف‌ها دارای جنس کتان و نایلون می باشند. با ایجاد فضای کافی برای ورزشکارانی کاربردی اند که دوست دارند در عوض حمل ساک با دست یا یک شانه، آن را بر پشت خود قرار داده تا راحت‌تر در سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و … حرکت کنند.

نکات مهم هنگام خرید ساک و چمدان

  • ابتدا از وزن چمدان در هنگام خالی بودن اطمینان حاصل نمایید. چمدان های سبک به تازگی در فروشگاه ها رایج شده اند، اما به ظاهرشان اطمینان نکنید و حتما وزن واقعیشان را اندازه بگیرید. خیلی از کیف های سبک به علت ساختار نرم و انعطاف پذیرشان قابلیت جا گرفتن در قفسه ای که بالای سر شما جهت وسایلتان تعبیه شده است را دارد. اما اگر قصد حمل اشیاء آسیب پذیر را دارید، کیف هایی که پوشش سفت و سخت دارند را انتخاب نمایید.
  • مسلماً چمدان و کیف هایی با تعداد جیب های بیشتر بهتر و مناسب تر است چرا که در این صورت دیگر شما روی راه پله های فرودگاه نگران پیدا کردن کارت پرواز و مدارک خود نخواهید شد.
  • این نکته که چمدان، ساک مسافرتی یا حتی ساک ورزشی شما از قفل های امنیتی برخوردار باشد بسیار مهم است و هرگز محصولی که این ویژگی را ندارد خریداری نکنید.
  • یکی از بزرگترین نکات برای انتخاب این چنین محصولاتی ، ضد آب بودن جنس آن است که این ویژگی در هنگام بارش باران بسیار ارزشمند است. همچنین لازم است بدانید که استفاده از محافظ به تمیز ماندن و ماندگاری بیشتر چمدان یا ساک بسیار کمک می ‎کند.
  • قبل از خرید ساک و چمدان مثل خرید ماشین، باید اجزای آن را به طور دقیق بررسی نمایید. به ویژه موارد پر استفاده که احتمال آسیب پذیری بیشتری را دارند؛ چرخ ها ،دستگیره و زیپ، بررسی درزها، دوخت و قسمت های سخت.
  • میزان بودجه ای که برای خرید صرف میکنید بسار در انتخاب شما بسیار مهم است با توجه به قیمت های پراکنده بازار می توانید با مراجعه به یک فروشگاه متعبراز قیمت ها مطلع شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساک و چمدان گفته شد، می توانید ساک و چمدان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساک و چمدان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چمدان گابل مدل لیندا سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند گابل برندی شناخته شده در طراحی محصولات خاص می باشد و چمدان طرح دار گابل مدل لیندا از جنس رویه ABS+PC ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد و یکی از محصولات متنوع این برند می باشد. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم می باشد. بر روی چمدان یک دسته ثابت وجود دارد که برای بلند کردن محصول در زمان پر بودن (سنگین بودن) می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول بسیار زیبا مناسب برای چمدان کودک می باشد و مناسب داخل کابین هواپیما می باشد. این محصول زیبا چهار چرخ گردان دبل 360 درجه می باشد و دارای قفل رمزTSA می باشد. طراحی داخلی این محصول بر روی آستر برند گابل قید شده است. یک قسمت طرح داخلی، کامل توسط زیپ بسته می شود و بر روی آن دو فضا برای لوازم خرده ریز وجود دارد. از ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک آن اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان چرخ دار 20 اینچی شیائومی XIAOMI LUGGAGE CLASSIC 20 INCH همه ما وقتی به مسافرت می‌رویم کلی وسیله با خودمان می‌بریم، به طوری که گاهی حتی به سختی می‌شود در چمدان‌مان را بست. این بار برای اینکه دیگر نگران خراب شدن دسته چمدان یا شکستن چرخ‌هایش نباشید چمدان فلزی چمدان فلزی شیائومی Xiaomi Mi Luggage Classic 20 با ظرفیت 38 لیتر را انتخاب کنید.یعنی شما می‌توانید 4 عدد تی‌شرت، 1 کت، 1 جفت کفش، 1 سشوار، 4 عدد شلوار، 1 کیف شستشو و یک لپ تاپ را داخل چمدان به راحتی جا دهید. این چمدان بسیار محکم و ایمن طراحی شده و دارای قفل TSA هم می‌باشد. چمدان مسافرتی شیائومی Mi Luggage Classic 20 از سه لایه کامپوزیتی متریال PC ساخته شده است. پلی کربنات که در کاربرد زیادی در صنعت دارد معمولا برای ساخت لوازمی استفاده می‌شود که نیاز است محکم باشند. شیار های اطراف چمدان به عنوان ساختار استحکامی برای جذب ضربه روی چمدان طراحی شده‌اند و از وسایل شما محافظت می‌کنند. پوشش بیرونی چمدان دارای ساختاری شبیه به شانه عسل است که از لحاظ هندسی خاصیت ضدخش بودن به کیس می‌دهد. در نتیجه سطح رویی کیس که بیش از همه در معرض خراش قرار دارد کاملا مقاوم است و به این سادگی‌ها از ریخت و قیافه نمی‌افتد.دستگیره این چمدان از TPU است و برای گرفتن بسیار نرم و راحت خواهد بود. به علاوه زیپ‌های آن نیز از دو طرف محافظت شده‌اند تا عمر بیشتری داشته باشند و راحت باز و بسته شوند. برای ایستادن چمدان نیز دو پایه کمکی جانبی روی آن تعبیه شده تا روی زمین لق نزند. اگر وسایلی که داخل چمدان Mi Luggage 20 حمل می‌کنید دارای ارزش زیادی باشند قطعا دلتان می‌خواهد درش را قفل کنید تا با خیال تخت سوار هواپیما شوید. برای همین شیایومی از قفل TSA برای افزایش ایمنی چمدانش استفاده کرده است. اگر قفلی که برای بستن چمدان استفاده شده TSA نباشد مامورین مجبور می‌شوند تا قفل را بشکنند و در نتیجه به چمدان شما آسیب وارد خواهد شد. 6 تست شیائومی از چمدان: تست ضربه تلکسوپی (1200 بار) تست استحکام دسته در برابر ضربه (1200 بار) تست مقاومت چرخ‌ها (تا 36 کیلومتر) تست حرکت تلسکوپی (12000 بار) تست افتادن جسم روی چمدان (مقاوم در برابر اجسام تا 5 کیلوگرم و فاصله 90 سانت) تست انعطاف کیس (12 ساعت تست - مقاوم در برابر وزنه 40 کیلوگرمی) میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری دیمو مدل DM52 به همراه یخدان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک دستی و سفری دیمو مناسب برای سفر ،پیکنیک،باشگاه و...می باشد. دارای فوم 10 میلی می باشد. ضربه گیری قوی دارد و حتی میتوان در آن شکستنی هم جابجا کرد. حمل آسان و مطمئن دارد. قابل شستشو ضد آب و گرد و خاک می باشد. طراحی دسته ها یکسره برای حفاظت بیشتر می باشد.یخدان 6 لیتری دیمو مناسب برای سفر و باشگاه .می باشد که در آن می توان مواد غذایی،میوه،نوشیدنی و دارو را تا ۱۵ ساعت نگهداری کرد.دارای دسته یکسره برای حمل آسان و مطمئنم.جنس پارچه سومیت ضد آب می باشد که در برابر گرد وخاک نیز مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان مونزا کد MN01 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک مونزا میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک مسافرتی مدل FLA 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ساک مسافرتی ساخته شده با بهترین جنس و متریال میباشد . این ساک مسافرتی دارای ارتفاع 31 سانتی مترطول 52 سانتی متر و عرض 23 سانتی متر میباشد. همچنین دارای یک محفظه اصلی و دو عدد جیب میباشد.همچنین دارای بند رودوشی و کیفیت بسیار عالی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری چرخ دار دیوتر مدل AVIANT PRO MOVO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین برند که در شهر آگسبورگ آلمان متولد شده است؛ کار خود را با تولید کیف و کیسه‌های پُستی آغاز کرد؛ اما آغاز جنگ جهانی اوضاع را برای این برند تغییر داد و دیوتر رفته رفته شروع به تولید کیف، چادر و کوله پشتی برای ارتش آلمان کرد. بعد از این اتفاق، خط تولید جدیدی از محصولات دیوتر راه اندازی شد و این برند آلمانی شروع به ساخت چمدان، چادر و سایبان کرد. در آن سال‌ها، این برند که به نام هانس دیوتر شناخته می‌شد، تولید گسترده‌ای از کیف و چادر داشت و به تازگی متریال چرم را وارد خط تولید کیف دیوتر کرده بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری مدل Hagaan خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی که به مسافرت‌های طولانی می‌روید، معمولا انواع لوازم شخصی و مایحتاج روزانه را بهمراه میبرید؛اما تمیز نگه داشتن آن‌ها یک دغدغه بزرگ محسوب می‌شود. ساک سفری مدل Hagaan که طراحی و ساخت آن توسط تولیدی کیف x نفیس نادرشاه x صورت گرفته این مشکل را برای شما حل می‌کند. جنس بدنه این ساک پارچه برزنت از نوع ملانـژ میباشد.دو عدد دسته و یک بند رودوشی قابل تنظیم برای حمل راحت ساک در نظر گرفته شده‌است.درب زیپ دار با قابلیت الصاق قفل این محصول نیز از ورود گرد و خاک به داخل آن جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید از این محصول به عنوان یک نظم‌دهنده در داخل خانه استفاده کنید. ابعاد این محصول به‌صورتی است که به راحتی در داخل کمد و یا در پشت اتومبیل شما جای می‌گیرد. ساک سفری مدل Hagaan قابل شست‌وشو بوده و دارای فضای مناسب جهت سفرهای شخصی است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان خلبانی پیژون کد 15301 - 600031 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مزیت‌های کیف‌های خلبانی نسبت به سایر کیف‌ها و چمدان‌ها قابلیت حمل در کابین هواپیما است که راحتی و لذت سفر را برای مسافر فراهم می‌کند این کیف به نسبت اکثر چمدان‌ها سایز کوچک‌تری داشته و به دلیل داشتن محل نگهداری لپ‌تاپ‌ یک گزینه خوب برای سفرهای کاری و دانشجویی است. محل نگهداری لپ‌تاپ‌ این محصول می‌تواند لپ‌تاپ‌هایی تا ۱۵ اینچ را در داخل خود جای داده و به دلیل داشتن ساختار فومی تا حد زیادی از ‌لپ‌تاپ شما در برابر ضربات محافظت کند. این مدل دو دسته در بالای خود دارد که یکی برای حمل به صورت دستی و دیگری که به صورت تلسکوپی بوده و برای حمل با استفاده از چرخ‌ها تعبیه شده است. اندازه این دسته تلسکوپی را با فشردن دکمه‌ای که بر روی خود دارد می‌توان تغییر داده و به اندازه دلخواه رساند.این کیف خلبانی دارای محفظه ای برای نگهداری کارت اعتباری و مدارک ومحلی مخصوص برای نگهداری موبایل است و دارای طراحی مناسب و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که شما را از خرید راضی نگه می‌دارد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی راچینا مدل SPORT923 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرید کیف ورزشی یکی از دغدغه هایی است که ورزشکاران و کسانی که باشگاه می روند همیشه دارند. یک کیف دستی ورزشی می بایست علاوه بر داشتن فضای کافی برای قراردادن لوازم، سبک و قابل حمل بوده و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد. محصولی که معرفی می نماییم ساک ورزشی راچینا مدل SPORT923 می باشد. این ساک ورزشی از جنس برزنت ضد آب تولید شده و طرح پارچه بسیار زیبای ارتشی دارد که یکی از طرح های شیک و منحصر بفرد مخصوص ساک ورزشی است. لایه داخلی این کیف دستی ورزشی از آستر مقاوم کار شده که باعث می شود دوام و طول عمر آنرا افزایش دهد. با اینکه جنس رویه این ساک ورزشی بسیار مقاوم است اما در عین حال بسیار سبک است که موجب می شود هنگام گذاشتن لوازمی مثل لباس، حوله، کفش، شیکر و... وزن ساک زیاد نشده و براحتی حمل شود. این کیف ورزشی دارای دو دسته و همچنین بند رودوشی جهت حمل است. جنس ضد آب این محصول باعث می شود که آب به درون آن نفود نکرده و بدون دغدغه بتوانید از آن در زیر باران نیز استفاده کنید. شما می توانید این ساک ورزشی را علاوه بر باشگاه یا ورزش برای مسافرت های کوتاه مدت نیز انتخاب نمایید. در صورتی که قصد تهیه یک ساک ورزشی شیک، مقاوم و متفاوت را دارید این محصول انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه دو عددی چمدان سونادا مدل 97761 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان سونادا مدل سان لایت کد 97761 از بهترین مدل های سری cs ساخت شرکت سونادا محصول کشور ژاپن می باشد که از نوع جنس پلی پیرو پیلن (pp) می باشد که به دلیل انعطاف بالا صد درصد نشکن در برابر ضربه و پرتاب می باشد جنس دسته ترولی این چمدان تیتان است و دارای چهار چرخ گردان 360 درجه می باشد.سایز متوسط 24x43x65 و کیف دستی 16x30x35 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان پیجون کد PI01 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پیجون میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی که از ساک ورزشی برای قرار گیری لباس و لوازم ورزشی استفاده می‌شود، باید به اندازه، تعداد جیب و نوع دسته‌های ساک دقت شود. در واقع دقت به این نکته باعث خواهد شد تا باتوجه‌به نیاز خودمان ساک ورزشی را انتخاب کنیم. ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001 دارای قابلیت حمل به‌صورت دستی و همچنین رودوشی خواهد بود؛ این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد که حملی ساده و کاربردی در بسیاری از شرایط داشته باشید. 3 عدد جیب در بیرون کیف برای شما تعبیه شده تا اگر نیاز داشتید لوازم و لباس با اندازه و کاربردهای متنوع را در آن قرار دهید، راحت این مورد را انجام دهید. از طرف دیگر در زیر کیف، ضربه گیر برای کیف قرار گرفته است تا با قرار گرفتن روی زمین، به پارچه آن آسیب نرسد.

ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001

اگر شما فردی ورزشکار باشید، حتما می دانید که برای رفتن به باشگاه ورزشی به وسایل مختلفی نیاز است. از لباس ورزشی گرفته تا برخی از حوله و کفش. هر ورزشی نیز وسایل خاصی دارد که لازم است در حین انجام آن استفاده شوند. برای حمل این وسایل تا باشگاه، حتما به ساک مناسب نیاز دارید. ساک ورزشی برای ورزشکاران یکی از ملزومات بسیار مهم بوده برای جابه‌جایی وسایل ورزشی به کمک آنان می‌آید. نکته مهم درباره این ساک‌ها مقاومت بدنه و جنس دسته‌ها و دوخت‌هاست چرا که معمولا وسایل ورزشی مثل کفش‌ها و ... دارای وزن زیادی هستند و در صورت نداشتن بدنه مقاوم، امکان استفاده طولانی مدت را از آن نخواهیم داشت. ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001 یک محصول مناسب برای ورزشکاران است تا از طریق آن بتوانند وسایل شخصی خود را حمل کنند.

مشخصات ظاهری

  ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001 علاوه بر استفاده به عنوان یک ساک ورزشی این امکان را به ما می‌دهد تا از آن به عنوان یک ساک مسافرتی هم استفاده کنیم و در هنگامی که لوازم کمتری را می‌خواهید حمل کنید یا وسایل سنگینی ندارید و قصد سفر برای مدت زمان کوتاهی را دارید می‌توانید وسایل‌تان را درون آن حمل کنید. ساک‌های ورزشی در مواقع مختلفی همچون سفرها و کمپینگ‌ها، باشگاه ورزشی کاربرد دارد. یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار ساک ورزشی مدل Jordan کد 8001 است این ساک از متریال با درجه کیفی بالا تولید شده و جنس بدنه آن از بزرنت ساخته شده است. ابعاد بیرونی کالا به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 50×22×28 سانتی‌متر و وزن آن در حدود 580 گرم است. این کالا با داشتن ابعاد بسیار متناسب انتخابی خوبی برای همه کسانی است که از ساک‌های بزرگ فراری هستند. بدنه این کالا حالتی انعطاف‌پذیر دارد و در صورت وارد شدن ضربه و فشار در مقایسه با جنس‌های شکننده دچار آسیب فیزیکی نمی‌شود و مقاومت بهتری دارد ولی به جهت جلوگیری از آسیب دیدن بافت بدنه بهتر است در مقابل ضربه محافظت شود. داشتن دو دسته در اطراف ساک و یک بند بلند از دیگر مزایا این کالا است. این محصول دارای سه جیب بیرونی و یک محفظه اصلی دارد و برای قرار دادن لباس و کتانی نیز می‌توانیم از زیپ اصلی آن استفاده کنیم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان خلبانی دلسی مدل پرویس پلاس کد 3944447 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان خلبانی مدل Parvis Plus مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شود از این رو زمانی که از آن استفاده کنید می توانید مراحل کنترل و طی کردن سفرهای بین المللی خیلی کم تر از آن چه که هست کنید. از طرفی چمدان خلبانی دلسی مدل Parvis Plus دارای پارتیشن بندی داخلی است و شما می توانید وسایل تان را مرتب و منظم قرار دهید و آن ها را سامان دهی کنید. از طرفی مدل Parvis Plus دارای چرخ است و استفاده کردن از چرخ های بی صدا در ساختار آن سبب شده، در زمان حرکت هیچ گونه صدایی تولید نکند؛ و وزن خیلی سبکی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک دستی هومتکس کد TZB2-H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک دستی یک نظم دهنده پرکاربرد است که نه تنها در خانه بلکه در محیط های بیرون از خانه و در زمان خرید و پیک نیک و سفر استفاده می شود. اندازه کوچک ارگنایزر برای حمل اجسام کوچک مثل میوه و خوراکی و اندازه بزرگ این ارگنایزر برای اجسام بزرگ تر مانند ظروف مناسب است. لایه داخلی پارچه نظم دهنده در برابر ساییدگی، پوسیدگی و حشرات است، پس لازم نیست نگران اجسام داخل ساک دستی باشید. طراحی جدید ساک دستی و اضافه شدن یک جیب زیپ دار داخل نظم دهنده کاربرد و زیبایی این محصول را دوچندان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری کمل مدل Mn 88 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ملزومات سفر ساکهای مسافرتی هستند که کیفیت آن برای مصرف کننده خیلی مهم است. برای تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده که علاوه بر وزن کم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که تحمل وزن حدودا 30 کیلوگرم را دارد، ضد آب بودن یکی دیگر از ویژگی‌های آن است و در آخر قابلیت شست‌و‌شوی محصول به دفعات متعدد بدون کوچکترین تغییر یکی از مهم ترین اصول در تولید این محصول بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی ویکتوریا سکرت مدل VS BLa_Sat04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ویکتوریا سکرت مناسب برای همه رشته های ورزشی و نیز مسافرت می باشد. استایل این ساک ورزشی اسپرت و رسمی به گونه ای است که هم برای محیط های ورزشی و هم برای مسافرت قابل استفاده می باشد .این ساک در سایزی استاندارد دارای یک درب بزرگ زیپ دار در قسمت رویی است که به راحتی حداکثر وسایل لازم برای رفتن به باشگاه و یا سفر را می توانید در آن جای دهید.جنس این محصول از ساتن ضخیم و مقاوم می باشد.این محصول دارای بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. یکی از خصوصیات جالب این کیف فضای مخصوص برای قرار دادن کفش است که این فرصت را به شما میدهد که لباس های مرطوب یا کفش خود را در فضای جدا گانه قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان پارتنر کد PA02 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی مدل Alpha Adapt CrossBody خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی «نایکی» مدل «Alpha Adapt CrossBody» پیشنهادی خاص برای شماست. این محصول از موادی مستحکم (برزنت) ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی خیس نشده و باعث مرطوب شدن لوازم ورزشی‌تان نمی‌شود. یکی از خصوصیات جالب این محصول، بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. با کمک این بند می‌توانید ساک را همانند یک کوله‌پشتی جابه‌جا کنید. وجود محفظه‌های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در این محصول به شما اجازه می‌دهد تا تمام وسایلتان را به‌صورت تفکیک‌شده و مرتب نگهداری و حمل کنید. تفکیک وسایل داخل جیب‌های ساک، دسترسی به آن‌ها را سریع‌تر و ساده‌تر خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا