مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عینک آفتابی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

عینک آفتابی بخش مهمی از تیپ و استایل یک شخص محسوب می‌شود و تیپ‌تان را ممکن است از این رو به آن رو کند اما فراموش نکنید از تیپ و استایل مهم‌تر سلامتی است. آن هم سلامتی بخشی که قرار است دنیا را از آن دریچه‌ها ببینید، پس پیش از خرید عینک مطمئن باشید سلامتی‌تان در خطر نمی‌افتد و سپس به نکات زیباشناختی عینک توجه کنید. پس در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

علت استفاده از عینک آفتابی

  • چشم‌ها نیازمند مراقبت در برابر اشعه‌های ماوراءبنفش در طول روز هستند.
  • عینک‌های آفتابی در برابر آلودگی و گرد و غبار هنگام دوچرخه‌سواری یا دویدن محافظت ایجاد می‌کنند.
  • عینک‌های آفتابی خستگی چشم و ایجاد چین‌و‌چروک در اطراف چشم که با تنگ کردن چشم‌ها در نور خورشید ایجاد می‌شوند را کاهش می‌دهند.
  • استفاده از آن‌ها در زمان مناسب باعث بهتر شدن دید هم می‌شود.

انواع لنز برای عینک‌های آفتابی

  • لنزهای شیشه‌ای اپتیکال: این لنزها دید بدون انحرافی را فراهم می‌کنند، در برابر خش مقاوم بوده و دوام بسیار بالایی دارند. این لنزها گران‌قیمت هستند اما نکته‌ی منفی‌ای که دارند این است که در برابر ضربه شکننده هستند.
  • لنزهای پلاستیکی: نسبت به لنزهای شیشه‌ای سبک‌تر بوده و مقاومت کمتری در برابر شکستن دارند. لنز پلاستیکی ضخیم‌تر و حجیم‌تر هستند و به جهت مقاومت در برابر خراش و اشعه‌ی ماوراء بنفش به پوشش اضافه‌ای نیاز دارند.
  • لنزهای پلی‌کربنات: این لنزها وزن سبک و شفافیت دید بالایی دارند. لنز پلی‌کربنات نسبت به لنز شیشه‌ای ۵۰‌ برابر مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. نکته‌ی منفی این لنز این است که در برابر خراشیدگی مقاومت پایینی دارد.
  • لنزهای SR-91: این لنزها محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش فراهم کرده و کیفیت بینایی بالای لنز شیشه‌ای اپتیکال را با سبک وزن بودن پلی‌کربنات ترکیب می‌کنند. این لنزها ضدآب،‌ ضد خش و ضد انعکاس نور هستند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی

اصل بودن عینک آفتابی

ممکن است این موضوع مهم را نادیده بگیرید، اما به هر حال محصولات تقلبی و نامناسب به چشمان ما آسیب می‌زنند. بنابراین در خرید عینک آفتابی اورجینال به اصالت آن دقت کنید و توجه کنید که از چه جایی خرید می‌کنید.

توجه به برند عینک

بی‌جهت نیست که برندهای معتبر عینک، قیمت‌های بالاتری نیز دارند. قاعدتا تولید یک محصول باکیفیت که سلامت چشم ها را تضمین می‌کند، هزینه بالاتری هم دارد. عینک‌هایی با ظاهر زیبا و قیمت پایین، هر چند به استایل شما زیبایی می‌بخشند اما به سلامت چشمان شما آسیب می‌زنند.

بررسی نمادها و برچسب‌ها

پیش از خرید تحقیق کنید که هر برند دقیقا چه لوگو و نمادی را روی محصولات خود درج می‌کند. سپس هنگام خرید عینک آفتابی با بررسی نمادهای مربوط به هر برند، از اصالت کالایی که خریداری می‌کنید مطمئن شوید.

خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر

یکی از راه‌هایی که خرید عینک اورجینال را برای شما آسان تر می‌کند، خرید از فروشگاه‌هایی است که ثابت کرده‌اند که محصولات اصل و باکیفیت به مشتری خود عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های معتبر، برای خرید به شما مشاوره تخصصی می‌دهند، نظرات مشتریان خود را به اشتراک می‌گذارند و شرایط مرجوع کالا برای شما در نظر می‌گیرند تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

جنس لنز و فریم عینک آفتابی

مهم‌ترین قسمت هر عینک آفتابی، لنز آن است. تعداد و تنوع لنزهای موجود عینک آفتابی زیاد است. همچنین جنس فریم عینک آفتابی به شدت در دوام و البته زیبایی آن تاثیر دارد.

سایز فریم عینک آفتابی

سایز عینک آفتابی نباید برای صورت شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. چشمان خود را اندازه بگیرید. اگر سایز فریم بزرگ باشد، نور از کناره‌های عینک آفتابی به چشمتان می‌تابد. سایز کوچک هم به راحتی روی چشمانتان قرار نمی‌گیرد و باعث ناراحتی شما می‌شود.

مناسب بودن عینک آفتابی برای فرم چهره شما

فرم چهره شما چیست؟ گرد است؟ مستطیل؟ بیضی است یا مربعی است؟ به هر حال خوب است که عینک آفتابی تان را متناسب با فرم چهره‌تان بخرید.

دقت به جزئیات فنی

اگر دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که محصولات باکیفیت، جنس و بدنه مقاوم‌تر و شکیل‌تری دارند. به جزئیات توجه کنید و ببینید که چقدر روی جزئیات کار شده است؟ کیفیت ساخت عینک چگونه است؟ ویژگی‌های ظاهری مناسبی دارد یا نه؟ با رعایت نکات آموزشی و اطلاعات بالا هنگام خرید عینک آفتابی به راحتی می‌توانید متوجه شوید که کدام عینک اورجینال است. حفاظت از چشمانتان یک اصل مهم است. به چشمانتان احترام بگذارید و برای خرید محصولات اصل زمان کافی بگذارید.

 نحوه مراقبت از عینک آفتابی

  • دستمال مایکروفایبر پارچه‌ای ایدئال برای تمیز کردن سطوح ظریف است. برای تمیز کردن لنز و قاب عینک آفتابی از یک دستمال مایکروفایبر نرم استفاده کنید.
  • عینک خود را با دستمال کاغذی تمیز نکنید زیرا محتوای چوب موجود در دستمال باعث ایجاد خراش روی لنز می‌شود.
  • از پاک‌کننده‌ها و صابون‌های شوینده که حاوی لوسیون هستند برای پاک کردن عینک استفاده نکنید. محلول‌های شیشه‌پاک‌کن بسیار خورنده هستند و می‌توانند باعث آسیب به لنز شوند. مایع ظرفشویی بهترین انتخاب است.
  • بهترین روش برای پاک کردن عینک آفتابی این است که به آرامی آن را با دستمال و مایع پاک کننده‌ی مخصوص لنزهای چشمی بسابید.
  • همیشه عینک آفتابی خود را هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید در جعبه‌ی محکم قرار دهید.
  • به صورت منظم پیچ‌های عینک آفتابی خود را بررسی کنید در صورتی که شل شده بودند آن‌ها را محکم کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی گفته شد، می توانید عینک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک آفتابی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مورل مدل P3239 C3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کالا اوگامورل می‌باشد،جنس بدنه تی‌آر ۹۰ است و عدسی آن دارای یووی ۴۰۰ واقعی و همچنین پلاریزه می‌باشد در ضمن دسته عینک فنری می‌باشد .جنس فرم ضد حساسیت است و بدنه مقاوم و فوق العاده سبک دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مورل مدل P3239 C10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کالا اوگامورل می‌باشد،جنس بدنه تی‌آر ۹۰ است و عدسی آن دارای یووی ۴۰۰ واقعی و همچنین پلاریزه می‌باشد در ضمن دسته عینک فنری می‌باشد .جنس فرم ضد حساسیت است و بدنه مقاوم و فوق العاده سبک دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی شیائومی مدل TYJ04TS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک شیائومی مدل TYJ04TS یا همان Mi Navigator Pro عینک پلاریزه ایست که درواقع نسخه ارتقا یافته مدل Navigator (TYJ02TS) می باشد. این محصول یک عینک آفتابی در طرح خلبانی مناسب صورت آقایان و خانمها، با کیفیت ساخت بسیار بالا است. فریم عینک از جنس 304H Stainless Steel بوده که در برابر خوردگی و تعریق بسیار مقاوم است. ساخت فریم این عینک کاملا به صورت یک تکه بوده و از هیچ پیچ و یا جوشکاری در محل اتصالات آن استفاده نشده است. وزن عینک تنها 19 گرم است و اصلا روی صورت احساس نمیشود. عینک آفتابی پولاریزه شیائومی Mi Polarized Navigator Sunglasses Pro از یک طراحی ارگونومیک و مهندسی شده بهرمند می باشد به اینصورت که مرکز ثقل دقیقا پایینتر از نقطه اتصال فریم عینک به دسته ها بوده و حس راحتی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. عدسی استفاده شده در عینک آفتابی پولاریزه شیائومی Mi Polarized Navigator Sunglasses Pro از جنس نایلون بوده و در مقابل اشعه UV 400 مقاوم است. عدسی از جنس نایلون مزیت های فراوانی نسبت به عدسی شیشه ای داشته که شاخص ترین این ویژگی ها مقاومت دربرابر شکستن می باشد و از ایمنی بالا برخوردار است. لازم به ذکر است که از عدسی های نایلونی در صنایع خودرو سازی و حتی هوافضا نیز استفاده می شود. و مواد تشکیل دهنده عدسی این عینک از همان موادی است که در ساخت شیشه کلاه فضانوردان استفاده میشود. در جعبه محصول یک قاب چرمی قهوه ای رنگ برای نگهداری موبایل و یک عدد دستمال مخصوص هر دو با لوگوی شیائومی هم ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مورل مدل 58989GR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکاتی که باید هنگام خرید عینک به آنها دقت داشته باشید :عدسی مهم است: آنچه باعث تفاوت قیمت در میان برندهای شناخته شده عینک با عینک‌هایی با قیمت ارزان است، اصول ساخت اولیه‌ عدسی عینک است که در آنها رعایت شده است که شامل انحنای نرمال و نداشتن اعوجاج در عدسی است. وقتی انحنای عینک زیاد می‌شود تأثیراتی که از جنبه فیزیکی در شکست نور ایجاد می‌کند، آسیب‌رساننده است. چهار فصل عینک بزنید: استفاده از عینک آفتابی مختص ایام گرم و آفتابی سال نیست. در فصل زمستان هم برف حدود 80 درصد نور خورشید را منعکس می‌کند. این میزان، 3برابر بیشتر از آب و 5 برابر از ساحل دریا بیشتر است.عدسی استاندارد :یادمان باشد همانقدر که عینک آفتابی می‌تواند برای محافظت از چشم‌مان مفید باشد، همانقدر هم یک عینک آفتابی غیراستاندارد و نامناسب می‌تواند به چشم ضرر بزند.عینک‌هایی استاندارد هستند که بتوانند بیش از 95درصد از اشعه «یو وی» یا‌‌ همان فرابنفش را جذب کنند.اگر یو وی زیر عدد 400 باشد به‌علت عدم‌جذب اشعه فرابنفش تأثیر بسیار منفی روی چشم‌ها می‌گذراند. یعنی نه‌تنها مفید نیست بلکه ضرر هم می‌زند.سلامت چشمان شما ارتباط مستقیم با عینک آفتابی که می‌زنید دارد.شیشه‌ها و لنزهای این عینک دارای قدرت محافظت uv 400 هستند این یعنی اینکه قدرت محافظتی در مقابل اشعه‌هایی با طول موج 400 نانومتر را دارند که این به آن معناست که حتی پایین‌ترین طول موج‌های اشعه ماورای بنفش هم به چشم‌هایتان نخواهد رسید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی دیوید بکهام مدل DB 1002.S - Havana خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عینک آفتابی جذاب دارای چیدمان قانع کننده ای از ویژگی های هیجان انگیز است.این محصول را می توان تقریباً با هر ظاهری ست کرد و در عین حال حداکثر محافظت در برابر آفتاب را ارائه کرد.دیوید بکهام سطح فوق العاده ای از راحتی را ارائه می دهد و در عین حال عملکرد عالی را در شرایط آفتابی دارد.عدسی های این عینک دارای فیلتر UV400 می باشد.این فیلتر از چشم ها در بار اشعه مضر فرا بنفش به خوبی مراقبت می کند.این محصول با طراحی ارگونومیک، راحتی تمام روز و محافظت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش را نوید می دهد.جنس و متریال مورد استفاده در این محصول با کیفیت بالا و ضد حساسیت است.در طراحی این عینک آفتابی از عدسی هایی به عرض 51 میلی‌متر استفاده شده است.فاصله مابین این دو عدسی یا همان پل عینک برابر 21 میلی‌متر است.با یک جعبه، هاردکاور و پارچه لنز با مارک رسمی دیوید بکهام، می توانید مطمئن باشید که عینک های جدید شما در شرایط عالی باقی می ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 21090 - ترازدار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عینک ، عینکی فشن و مد روز است و ترازدار است و به عینک های ترازدار معروف است. این عینک تحت لیسانس اروپا بوده است(محل تولید چین میباشد) و با کوالیتی بالا و با بهترین کیفیت تولید و طراحی شده است و از نوع عینک های فشن و به روز و جدید می باشد. فریم این عینک حالت مستطیلی بیضی دارد. با توجه به رنگ عدسی دودی تیره آن مناسب روز میباشد. عینکی فشن و ترند است و مناسب برای بانوان و آقایان است. و عینکی یونیسکس است. فریم آن از جنس کائوچو بی رنگ بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا دارد. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 دارد. این محصول وارداتی میباشد. برند جنتل مانستر بوده و بر روی دسته عینک حک شده است. مناسب روز می باشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. نام برند بر روی دسته و عدسی حک شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل M65020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عینک با فریم کائوچویی قهوه ای براق و عدسی قهوه ای تیره، عینکی کلاسیک و اسپورت و مد روز از برند سلین است. تحت لیسانس ایتالیا می باشد(محل تولید چین میباشد) با کوالیتی بالا و با بهترین کیفیت تولید و طراحی شده است و از نوع عینک های کلاسیک به روز و جدید می باشد. فریم این عینک حالت مستطیلی و مربعی دارد و برای طبی شدن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به رنگ عدسی قهوه ای تیره آن مناسب روز میباشد. عینکی ترند است و مناسب برای بانوان و آقایان است. و عینکی یونیسکس است. فریم آن از جنس کائوچو با بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا دارد.  این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی تونینو لامبورگینی مدل Tl577 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی «لامبورگینی» مدل «Lamborghini TL577-53» یکی از شیک‌ترین عینک‌های لوکس این برند ایتالیایی است که از فریمی متفاوت و جذاب و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. این عینک نیم‌فریم مردانه‌زنانه با توجه به شکل فریم در گروه عینک‌های گربه‌ای و همچنین کلاب‌مستر (لایت‌ری) دسته‌بندی می‌شود. با توجه به این فریم، این مدل از خانواده‌ی «TL577» گزینه‌ای عالی برای افرادی خواهد بود که صورت الماسی، مثلثی، مربعی و یا مستطیلی دارند. عدسی‌های پلاستیکی عینک هم با عرض 52 میلی‌متر و رنگ سبز ری‌بن طراحی شده‌اند. این رنگ عدسی، عینک را به مدلی ایدئال برای استفاده در آب‌وهوای آفتابی و ابری تبدیل می‌کند. طرح دو قسمتی فریم و همچنین انتخاب رنگ و طرح قهوه‌ای هاوانا زیبایی خاصی به این مدل بخشیده که آن را بیش از پیش برای طرفداران عینک یا در کل اکسسوری لوکس و فشن جذاب‌تر می‌کند. دیگر ویژگی‌های عدسی‌های این مدل محافظت صددرصدی در برابر اشعه‌های مضر یووی و همچنین پلاریزه بودن آن‌ها است. بدین‌ترتیب، این مدل از خانواده‌ی TL577 در کنار زیبایی و ماندگاری، گزینه‌ای عالی و کارآمد برای استفاده‌ی طولانی‌مدت و بدون نگرانی در مواردی نظیر رانندگی خواهد بود. در مجموع اگر می‌خواهید یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین عینک‌های لوکس این برند ایتالیایی را انتخاب کنید، این مدل با توجه به طرح فریم یکی از شیک‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان در نظر داشت.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی تونینو لامبورگینی مدل Tl564 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک برند «لامبورگینی» (Lamborghini) ظاهری جذاب و شکیل دارد. این عینک با مدل (TL564-55) با طراحی از ترکیب طیف قهوه‌ای و آبی عرضه شده است. برند ایتالیایی لامبورگینی این عینک را با فریمی به شکل کلاب‌مستر طراحی و در تم آن از ترکیب رنگ متفاوت و جالبی استفاده کرده است. طرح کلی عینک به گونه‌ای است که با دسته‌ عینک و رنگ عدسی کاملا هماهنگی دارد و با پوشش شما به خوبی ست خواهد شد. لامبورگینی این عینک را به شکل تمام فریم طراحی کرده که به این ترتیب، تمامی لنز را در برمی‌گیرد. فریم عینک به شکل کلاب‌مستر طراحی شده و مانند دیگر مدل‌ها، فریمی به صورت نیمه از جنس استات و نیمه از جنس فلزی در نظر گرفته شده است. دسته‌های عینک هم از با جنس استات که نوعی پلاستیک مقاوم و سبک است و به رنگ قهوه-آبی هاوانا ساخته شده است. بر روی دسته آن آرم برند لامبورگینی به رنگ طلایی حک شده که با لولای طلایی و طراحی هاوانا عینک تلفیق زیبایی را نمایان می‌ُسازد. رنگ دودی لنز این عینک با روکش آینه‌ای آبی رنگ برای آب و هوای آفتابی، مه‌آلود، کم نور و ابری بسیار مناسب خواهد بود و از اشعه‌ی آفتاب به خوبی جلوگیری خواهد کرد. برای انتخاب مناسب عینک بهتر است به نوع فریم آن هم دقت کنید تا با فرم صورت شما متناسب باشد. عینک لامبورگینی با طرح کلاب‌مستر برای صورت‌هایی با فرم‌ مستطیل، مربع، بیضی و مثلث مناسب باشد. البته در انتخاب این عینک ابعاد را نیز در نظر بگیرید تا به خوبی بر روی صورت شما به اصطلاح بنشیند. عرض کلی عینک 140 میلی‌متر است و هر کدام عدسی‌های زایس 57 میلی‌متر در نظر گرفته شده‌اند. برای پل عینک یعنی فاصله مابین دو عدسی 18 میلی‌متر لحاظ شده که تناسب ابعاد آن را به خوبی به نمایش گذارد. عینک مدل (TL564-55) با ظاهری جذاب و خاص همراه مناسبی برای شما در روزهای آفتابی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی ژاک موریف میج مدل KAINE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی برند ژاک موریف میج مدل KAINE به صورت تمام فریم و از استات ساخته شده است.دسته ها پهن می باشد و روی آن نشان تجاری این برند حک شده است.یکی از نقاط قوت این عینک لیمیتد ادیشن (LIMITTED EDITION) و دست ساز بودن آن است و از دیگر مزایای آن، عدسی‌های آن است که با دارا بودن خاصیت uv400 از چشم ها در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت می کند. این محصول دارای ساختاری منطبق با استاندارد‌های ارگونومیک و سازگار با بدن بوده و بر روی چهره بسیار راحت است.جنس و متریال مورد استفاده در این محصول با کیفیت بالا و ضد حساسیت است.در طراحی این محصول از عدسی هایی به عرض 51 میلی‌متر استفاده شده است.این عدسی ها محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند و به خوبی از چشم ها مراقبت می کنند.فاصله مابین این دو عدسی یا همان پل عینک برابر 21 میلی‌متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل دسته سه بعدی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک های دسته سه بعدی امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار میباشد . اکنون با طراحی جدید و مدرن و با کیفیت عالی ضمن افزایش جذابیت این قابلیت را دارد که در روز هوای آفتابی و نیمه ابری قابل استفاده باشد . کیفیت ساخت عینک فوق العاده بالا و دارای استاندارد Uv400 جهت محافظت از چشم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 7904 - آنتی رفلکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک مربوطه با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار است و با لولای خاص فنری منعطف کار شده است و جنس فریم تی آر دارد / یکی از برندهای معروف بوده و تحت لیسانس کشور فرانسه (محل تولید چین) تولید شده است. این برند اوگا از برندهای معتبر در زمینه عینک بوده است. فریم این عینک حالت مربعی، گرد دارد. با توجه به رنگ عدسی آن مناسب روز می باشد. عینکی اسپورت و یونیسکس است و مناسب برای بانوان و آقایان است. فریم آن از جنس TR90 با بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا است. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. عینک رسمی و کلاسیک میباشد های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 و با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. (رنگ فریم مشکی مات و عدسی دودی تیره)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 7911 - آنتی رفلکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک مربوطه با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار است و با لولای خاص فنری منعطف کار شده است و جنس فریم تی آر دارد / یکی از برندهای معروف بوده و تحت لیسانس کشور فرانسه (محل تولید چین) تولید شده است. این برند اوگا از برندهای معتبر در زمینه عینک بوده است. فریم این عینک حالت مستطیلی دارد. با توجه به رنگ عدسی آن مناسب روز می باشد. عینکی اسپورت و یونیسکس است و مناسب برای بانوان و آقایان است. فریم آن از جنس TR90 با بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا است. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. عینک رسمی و کلاسیک میباشد های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 و با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. (رنگ فریم مشکی مات و عدسی دودی تیره)

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا