دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

  • خواروبار و کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، قند و شکر، خیارشور و ترشیجات، انواع آبلیمو، آبغوره و سرکه، ماکارونی و رشته، زعفرات، حبوبات و …
  • صبحانه  مثل انواع عسل‌ها، شیره، مربا، کره بادام زمینی، حلوا شکری، ارده و کنجد و همچنین غلات صبحانه به همراه محصولات بخش‌های دیگر مثل محصولات پروتئینی، دمنوش‌ها و …
  • مواد پروتئینی مثل انواع گوشت گوسفندی گرفته تا گوشت گاو و گوساله، انواع پروتئین دریایی مثل ماهی، میگو، خاویار و تن ماهی، انواع تخم مرغ ساده ومحلی و همچنین محصولات فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و …
  • لبنیات مثل انواع شیر، پنیر، ماست، دوغ، کره و …
  • نوشیدنی ها مثل انواع نوشیدنی خنک تابستانی گرفته تا دمنوش‌های خوش عطر و گرم زمستانی و …
  • تنقلات مثل انواع شکلات، آبنبات، تافی، بیسکویت، مغزهای طعم‌دار، کیک و کلوچه، چیپس، پاپ کورن و …
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • برند محصول
  • قیمت

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ضدعفونی کننده سطوح شرکت رضاراد مدل Surfosept2 حجم 1 لیتر بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سارفوسپت ۲ یک محلول ضد عفونی کننده کنسانتره با ۱٪ رقت برای ضدعفونی سطوح بزرگ محیطی غیر قابل شسشتو می باشد که مناسب برای سطوح بخش های حساس و اتاق های عمل و سطوح تجهیزات درمانی می باشد. همچنین این محصول علاوه بر تاثیر گذاری برروی طیف وسیعی از باکتری ها ویروس ها و قارچ ها از ماندگاری و پایداری بالا برخوردار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع شستشو دوچرخه و موتور کرشر مدل 62957630 حجم 500 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تمیز کردن دستی موتور سیکلت ها به آرامی و به طور موثر کثیفی های معمولی مانند گرد و غبار ترمز، سایش لاستیک، حشرات، گل و لای و روغن را از بین می برد. رویایی برای استفاده به لطف فرمول ژل چسبنده می باشد. از این محصول می توانید با توجه به خاصیت ضد گردوغبار و قدرت پاک کنندگی بالا در تمامی قطعات دوچرخه و موتور استفاده کرد تا عمر قطعات افزایش یابد و دیرتر کثیف شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج دم سیاه درجه یک آقاجانیان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج دمسیاه درجه یک آقاجانیان یکی از بهترین برنج ایرانی برای استفاده روزانه شماست. برنجها بیشتر در خطه شمال یا آستانه اشرفیه کشت می‌شود و گیاهی است یک‌ساله که ارتفاع آن تا 1/5 متر می‌رسد. در مناطق گرم و مرطوب (برنج طارم) و پرآب این گیاه می‌روید. برنج ساقه‌های راست و برگ‌های بزرگ و نوک‌تیزی دارد و از غلات مهم بوده و تقریباً غذای اصلی نصف مردم کره زمین و به خصوص مردم خوب ایران است. نشاسته، پروتئین و لیپیدها ترکیبات مهم برنج هستند که بر کیفیت آن تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل باید مدت‌زمانی بگذرد تا برنج تازه بتواند دارای قدی مطلوب شود. دانه برنج خشک، در هنگام پخت برنج افزایش حجم پیدا می‌کند. حتماً می‌دانید معمولاً اگر برنجی باکیفیت باشد یک پیمانه آن برابر سه پیمانه پس از پخت است و به همین دلیل برای خانواده‌های ایرانی بسیار باصرفه خواهد بود. وزن برنج تازه، برنج کهنه و خشک با یکدیگر متفاوت است و البته برنج خشک ارزش بیشتری دارد. برنج از نظر طب ایرانی،‌ معتدل و خشک است. درست آبکش کردن برنج در طعم آن نیز مؤثر است و در صورت آبکش جالب است بدانید طبع آن نیز تغییر می‌کند. برنج دمسیاه استخوانی بهترین گزینه‌ برای سفره‌های رنگین شماست.

خواص و ویژگی‌ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن ارده شیررضا - 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ارده کنجد در نظر بسیاری از مصرف کنندگان همان روغن کنجد محسوب می شود و در خرید این محصول خوراکی و درمانی این نظر در بسیاری از خریداران صادق است. لیکن باید توجه داشت که بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد تفاوت وجود دارد. تفاوت اصلی بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد صرفا در نحوه استخراج این دو محصول روغنی است. بر اساس شیوه روغن­ گیری از محصول کنجد، می­توان دو نوع محصول روغنی را تولید نمود. روغن ارده 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی است. ارده همان کنجد پوست کنده آسیاب شده بوده که روغن آن دارای خواص فراوانی است. از روغن ارده می‌توان جهت حفظ بهداشت دهان و دندان، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، برطرف نمودن اختلالات گوارشی و بهبود عملکرد کبد استفاده نمود. وجود ویتامینهای گروه B و E و وجود عناصر منیزیم و کلسیم و نیز فسفر سبب شده است که روغن ارده جزو پرمصرف ترین روغن‌های دنیا جهت سالاد و پخت و پز قرار گیرد.

حرکت در مسیر سلامتی، با روغن‌های شیررضا

روغن ارده شیررضا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رب گوجه فرنگی گلنوش - 1600 گرم بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنعت فرآوری گوجه فرنگی یکی از مهم ترین بخش های صنایع غذایی در جهان می باشد. سالانه بیش از 40 میلیون تن گوجه -فرنگی عمدتاً بصورت میوه تازه و محصولات مختلف از جمله رب گوجه فرنگی که رنگ و طعم آن تاثیر بسزایی در غذا دارد، فرآوری می شود. شایان ذکر است مهم ترین سهم تولید رب گوجه فرنگی در ایران حدود 920.000 تن بوده که از 4.600.000 تن گوجه فرنگی فرآوری می گردد. شرکت صنایع غذایی گلنوش نزدیک به نیم قرن تجربه با مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپا در زمینه تولید انواع کنسرویجات، رب گوجه فرنگی، ترشیجات، سس ها و نوشابه های گازدار ... از مواد اولیه با کیفیت و پس از طی مراحل کنترلی توسط پرسنل زبده واحدهای کنترل و تضمین کیفیت در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت به بازار عرضه می گردد. گلنوش طی سال های پیاپی بعنوان واحد نمونه کیفیت سازمان ملی استاندارد، پنج سال متوالی واحد نمونه صادرات و همچنین مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است . برای تهیه کنسرو رب گوجه فرنگی از گوجه فرنگی های تازه ، دستچین و مرغوب استفاده می شود و گوجه فرنگی ها پس از شستشو، جداسازی و ضدعفونی وارد سیستم های فیلتراسیون پیشرفته می شود، آب گوجه فرنگی صاف شده داخل سیستم های تحت خلا و در دمای 70 درجه سلسیوس تغلیظ و تبدیل به رب گوجه فرنگی می گردد که با این روش تمامی خواص غذایی و رنگ مطلوب محصول حفظ می گردد که مزیت اصلی رب صنعتی نسبت به رب خانگی در همین موضوع خلاصه می شود. محصول نهایی بعداز پاستوریزاسیون داخل ظروف استریل پر شده و پس از عملیات استریلیزاسیون بسته بندی می گردد. تولید رب گوجه فرنگی گلنوش با استفاده از روش ها و تجهیزات نوین صورت گرفته و دارای رنگ ، طعم ، غلظت و قوام فراتر از استاندارد ملی بوده و بهمین دلیل برای مصرف کنندگان گرامی نسبت به محصول مشابه می تواند مقرون به صرفه باشد. لازم به ذکر می باشد یکی از نشانه های سلامت و عدم استفاده از مواد نگهدارنده در محصول این است که اگر رب گوجه فرنگی خریداری شده در اوزان بیش از نیاز مصرف خانواده باشد بعد از مدتی شروع به کپک زدن نموده و در اینصورت مصرف کننده گرامی پس از مشاهده کپک مطمئن می شود که محصول خریداری شده عاری از هرگونه مواد نگهدارنده می باشد و بنابراین توصیه میشود جهت مصارف خانوار از اوزان کوچک استفاده گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد فرابکر ورژن - 3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد فرابکر ورژن تهیه شده از برترین دانه‌های کنجد وارداتی است که قبل از پرس سرد آن شست و شو و رطوبت گیری می‌شود و شفافیت روغن کنجد ورژن در قیاس با سایرین این موضوع را به خوبی اثبات می‌نماید. خواص روغن کنجد فرابکر ورژن عبارتند از: به دلیل داشتن تیروسین ضد اضطراب و ضد افسردگی است؛ از دست رفتن و ریختن مو را به حداقل می‌رساند؛ باعث حفظ رنگدانه‌های مو می‌شود؛ سرشار از زینک است لذا باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود؛ در صورت استفاده روزانه چین و چروک پوست را از بین می‌برد؛ مناسب روغن ماساژ است؛ جهت آفتاب گرفتن لایه‌ای محافظ در برابر UV آفتاب تشکیل می‌دهد؛ در درمان قارچ پوستی موثر است؛ در جلوگیری از ابتلا و درمان سرطان های روده بزرگ، پروستات و سرطان سینه تاثیر دارد و این به دلیل آنتی‌اکسیدان است؛ در مورد افراد دیابتی روغن کنجد کمک به کنترل گلوکوز پلاسمای خونشان می‌کند؛ کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون یا HDL را افزایش می‌دهد؛ فشار خون را پایین می‌آورد و دوستدار قلب است و از مریضی قلبی جلوگیری می‌کند؛ در صورت ماساژ اطفال با روغن کنجد فرابکر باعث رشد بهتر، تنظیم گردش خون و تنظیم خواب آن‌ها می‌شود؛ باعث کندشدن روند بیماری MS می‌شود؛ به خاطر خاصیت قدرتمند آنتی باکتریال روغن کنجد توسط دندانپزشکان به عنوان دهان‌شویه تجویز می‌شود؛ حاوی مقادیر زیادی مس است که برای تولید گلبول قرمز حیاتی است و باعث گردش بهتر خون و متابولیسم بهتر می‌گردد؛ باعث درمان آرتروز کشته و رنج ناشی از التهاب در مفاصل را کاهش می‌دهد؛ باعث درمان بیماری نقرس می‌گردد؛ باعث می‌شود تا ترمیم استخوان‌های شکسته و رشد مجدد آن‌ها به خوبی صورت بگیرد؛در سنین بالا از پوکی و ضعیفی استخوان شما جلوگیری می‎کند؛ از آسیب‌های رایج به DNA جلوگیری می‌کند؛ دارای ویتامین E، ویتامین K و آنتی‌اکسیدان فراوان می‌باشد؛ حاوی 12.5 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ حاوی 40.1 درصد اسید چرب اشباع نشده منو که بسیار مفید است؛ حاوی 42.2 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی که بسیار مفید می‌باشد؛ اسید چرب ترانس ندارد. جهت طبخ، سرخ کردن و به عنوان چاشنی و سالاد ، چاشنی غذا کاربرد دارد و همچنین جهت روغن ماساژ و به عنوان نرم کننده و از بین برنده چین و چروک مصرف می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاور گوشی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون با بو کریستال طلایی - 250 میلی لیتر مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیتون برای بدن فواید بسیار دارد و تبدیل زیتون به روغن سبب شده تا بتوان از آن استفاده‌های بیشتری کرد و از فواید بی‌نظیر آن بیشتر بهره‌مند شد. از روغن‌زیتون در پخت‌وپز، سالاد، مواد آرایشی، داروهای مختلف، صابون و ... استفاده می‌کنند. روغن‌زیتون تصفیه‌شده با بو کریستال طلایی از برترین روغن‌های تولیدشده است و با استفاده از آن بوی خوش زیتون را حس خواهید کرد. این روغن‌زیتون چاشنی مناسب برای انواع سالاد شماست و با استفاده روزمره آن پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال می‌توانند به‌راحتی به‌سلامتی روده، تقویت موها و شادابی پوستتان استفاده کنند. برای استفاده از روغن‌زیتون تصفیه‌شده کریستال طلایی در سرخ کردن مواد غذایی، فراموش نکنید که از حرارت ملایمی انتخاب نمایید تا ارزش غذایی آن را از بین نبرید. بهتر است بدانید که روغن‌زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است که این ویژگی از آسیب سلولی جلوگیری کرده و دقیق‌تر آنکه از ابتلای شما به سرطان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پودر مالت تیره به مالت - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پودر مالت تیره از آسیاب دانه مالت تیره (Roasted Malt) بدست می آید و یکی از فرآورده های اصلی مالت است و برای ایجاد رنگ و طعم در صنایع کیک ،کلوچه ، ماءالشعیر سازی، نوشابه ، سرکه ، شیرینی و شکلات و...استفاده میشود . کاربردهای پودر مالت تیره: xایجاد رنگ و طعم در کلیه صنایع غذایی xیکی از مهم ترین کاربرد های پودر مالت تیره ، استفاده در صنعت تولید ماءالشعیر است. این محصول میتواند جایگزین مناسبی برای صنایع مصرف کننده کارامل ، بسته به میزان مصرف و سلیقه ی مشتری ، تنوعی از رنگ، عطر و طعم را سبب شود. xایجاد رنگ قهوه‌ای روشن پوسته‌ی نان و براق شدن شیرینی‌های حلقوی و بیسکوئیت ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد فرابکر ورژن - 1.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد فرابکر ورژن تهیه شده از برترین دانه‌های کنجد وارداتی است که قبل از پرس سرد آن شست و شو و رطوبت گیری می‌شود و شفافیت روغن کنجد ورژن در قیاس با سایرین این موضوع را به خوبی اثبات می‌نماید. خواص روغن کنجد فرابکر ورژن عبارتند از: به دلیل داشتن تیروسین ضد اضطراب و ضد افسردگی است؛ از دست رفتن و ریختن مو را به حداقل می‌رساند؛ باعث حفظ رنگدانه‌های مو می‌شود؛ سرشار از زینک است لذا باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود؛ در صورت استفاده روزانه چین و چروک پوست را از بین می‌برد؛ مناسب روغن ماساژ است؛ جهت آفتاب گرفتن لایه‌ای محافظ در برابر UV آفتاب تشکیل می‌دهد؛ در درمان قارچ پوستی موثر است؛ در جلوگیری از ابتلا و درمان سرطان های روده بزرگ، پروستات و سرطان سینه تاثیر دارد و این به دلیل آنتی‌اکسیدان است؛ در مورد افراد دیابتی روغن کنجد کمک به کنترل گلوکوز پلاسمای خونشان می‌کند؛ کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون یا HDL را افزایش می‌دهد؛ فشار خون را پایین می‌آورد و دوستدار قلب است و از مریضی قلبی جلوگیری می‌کند؛ در صورت ماساژ اطفال با روغن کنجد فرابکر باعث رشد بهتر، تنظیم گردش خون و تنظیم خواب آن‌ها می‌شود؛ باعث کندشدن روند بیماری MS می‌شود؛ به خاطر خاصیت قدرتمند آنتی باکتریال روغن کنجد توسط دندانپزشکان به عنوان دهان‌شویه تجویز می‌شود؛ حاوی مقادیر زیادی مس است که برای تولید گلبول قرمز حیاتی است و باعث گردش بهتر خون و متابولیسم بهتر می‌گردد؛ باعث درمان آرتروز کشته و رنج ناشی از التهاب در مفاصل را کاهش می‌دهد؛ باعث درمان بیماری نقرس می‌گردد؛ باعث می‌شود تا ترمیم استخوان‌های شکسته و رشد مجدد آن‌ها به خوبی صورت بگیرد؛در سنین بالا از پوکی و ضعیفی استخوان شما جلوگیری می‎کند؛ از آسیب‌های رایج به DNA جلوگیری می‌کند؛ دارای ویتامین E، ویتامین K و آنتی‌اکسیدان فراوان می‌باشد؛ حاوی 12.5 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ حاوی 40.1 درصد اسید چرب اشباع نشده منو که بسیار مفید است؛ حاوی 42.2 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی که بسیار مفید می‌باشد؛ اسید چرب ترانس ندارد. جهت طبخ، سرخ کردن و به عنوان چاشنی و سالاد ، چاشنی غذا کاربرد دارد و همچنین جهت روغن ماساژ و به عنوان نرم کننده و از بین برنده چین و چروک مصرف می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد تصفیه شده دلوین- 1800 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد به عنوان یک روغن باکیفیت بالا در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیر اشباع شناخته می شود. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی است که باعث جلوگیری از سرطانها میشود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین Eموجب شفافیت و لطافت پوست می گردد. از دیگر خواص روغن کنجد باعث کاهش کلسترول بد خون(LDL) می شود، فشار خون بالا را کاهش میدهد و مانع از تصلب شرائین می گردد و از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند. خواص آنتی اکسیداسیونی فوق العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیائی Sesamol و Sesamin آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه میشود. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است (روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد). روغن کنجد بکر چیست و چه تفاوتی با روغن کنجد تصفیه شده دارد: روغن خام که به روش پرس سرد استحصال شده است، با فشار از پارچه های فیلتری با تار و پود متراکم عبور داده می شود و تصفیه فیزیکی می شود و خاک و ناخالصی های روغن از آن جدا میگردد و رنگ روغن طلایی می گردد که روغن بکر نام دارد. روغن کنجد بکر فقط برای سالاد و آن هم در صورتی مطلوب است که دانه تحت کشت ارگانیک باشد. تصفیه روغن کنجد چیست: بطور خلاصه جدا کردن اسیدهای چرب آزاد، آلدئیدها و آلکالوئید های مضر برای سلامتی انسان، پر اکسید به عنوان رادیکال های آزاد سرطان زا همچنین سموم کشاورزی و آلاینده های فلزی موجود در روغن کنجد بکر را تصفیه روغن کنجد میگوییم، مراحل تصفیه روغن در خلاء انجام میگیرد به همین دلیل روی ساختار مولکولی روغن تاثیری ایجاد نمی شود و خواص و ویتامینهای روغن حفظ می گردد. روغن کنجد تصفیه شده دلوین به دلیل حذف مواد مضر مذکور و همچنین داشتن نقطه دود بالا در بین سایر روغن های گیاهی مناسب برای سرخ کردن و پخت و پز و سالاد می باشد(تکرار می کنیم روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی خوزستان معطر ممتاز عنبربو طایفه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آن جایی که برنج عنبر بو اصولا به صورت ارگانیک تولید می شود و کودهای مضر در حین مراحل کشت به آن اضافه نمی شوند، برنج بسیار سالمی محسوب می شود. از سوی دیگر، برنج عنبر بو، دارای طبع گرم است و همین ویژگی کافی است که در طب سنتی به عنوان برنجی سالم شناخته شود. برنج عنبر بو با طبع گرمی که دارد، می تواند سطح سلامتی افرادی با مزاج سرد را افزایش داده و همچنین انواع بیماری ها را به حداقل میزان ممکن برساند. برنج عنبر بو یکی از برنج های مقوی برای افرادی است که از سوء تغذیه شدید رنج می برند. این نوع برنج، سرشار از مواد مقوی همچون فیبر، ویتامین های گروه B و E، مواد معدنی و انواع دیگری از مواد مغذی است. برنج عنبر بو با علاوه بر این که به چربی شکم تبدیل نمی شود، بسیار سبک بوده و حتی منجر به کاهش چربی و فشار خون نیز می شود. این برنج سبک، تحریکات روده و معدا شما را کم می کند و به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می کند. لازم به ذکر است این برنج با دستگاه های تمام اتوماتیک سورت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی معطر درجه یک آستانه اشرفیه طایفه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی 10 کیلویی طایفه از انواع دانه بلند است و هنگام پخت به خوبی قد می کشد.برنجی خوش پخت است و بعد از پخت تا چندین ساعت نرم می ماند. دانه های برنج بعد از پخت به صورت دون دون و جدا از هم قرار دارند. دانه ها در این برنج یکدست هستند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت برنج هاشمی طایفه، عطر و طعم عالی آن است.برنج طایفه ارگانیک و طبیعی است، فاقد کلسترول بوده و نیاز به پاک کردن ندارد.شایان ذکر است این برنج توسط دستگاه تمام اتوماتیک سورت شده است.از ویژگی های بارز دیگر این محصول می توان به غیر تراریخته بودن آن اشاره کرد. شرکت طایفه بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. این برنج دربسته بندی 10کیلو گرمی، با همان طرح و نقش خاطره انگیز در دسترس شما مشتریان گرامی قرار گرفته است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم عطری مهمان نواز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

برنج طارم عطری و خواص آن

برنج طارم از دسته برنج‌های مرغوب و مجلسی برای پخت و پز محسوب خواهد شد. برنج طارم عطری همانطور ک از نامش پیداست، معطر بوده و از طرف دیگر در هنگام پختن و آبکش شدن، قد برنج بلند می‌شود به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای مجلس مهمانی، دورهمی یا استفاده در رستوران به عنوان پلوی مجلسی خواهد بود. برنج طارم در زنجان کاشت می‌شود و چون ارتفاع شهر طارم از دریا بیشتر است پس نسبت به سایر برنج‌ها که در مناطق نزدیک دریا کاشته می‌شوند؛ از آفات و بیماری‌های قارچی در امان خواهد بود. برنج طارم عطری مهمان نواز در مقایسه با برنج طارم هاشمی، کمی قد کوتاهی دارد اما قیمت آن بهتر بوده و همچنین عطر خوب آن در هنگام صرف برنج یا پخت و پز، باعث ایجاد لذت بیشتری از آشپزی و صرف غذا می‌شود؛ به همین دلیل برنج طارم عطری مهمان نواز یکی از گزینه‌های مناسب برای پلوی مجلسی معطر است. طارم عطری از نظر کیفیت پخت با برنج های هاشمی و علی کاظمی برابری می کند و به همین دلیل برای مجالس و میهمانی ها استفاده می شود. و قیمت آن نیز معمولا با برنج هاشمی و علی کاظمی یکسان است. مصرف برنج در کنار کباب، خورش و غذاهایی که برنجی هستند، باعث افزایش سلامتی نیز خواهد شد. با مصرف برنج می‌توان سطح قند خون رو تنظیم و تثبیت کرد. از طرف دیگر برنج دارای ویتامین B و D بوده که برای رژیم غذایی بسیار مفید است. همچنین برنج دارای کلسیم و فیبر است که به هضم و گوارش کمک خواهد کرد پس یکی از پایه‌های ثابت پخت و پز بوده و حذف آن نادرست خواهد بود.

سورتینگ شده و ارگانیک

برنج طارم عطری به علت اینکه از آفات و بیماری دور است پس از سموم کمتری برای کشت آن استفاده خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود ارگانیک باشد. برای کاشت آن از کود حیوانی و طبیعی استفاده می‌شود و در واقع برای رشد و پرورش بهتر دانه این کود مورد استفاده خواهد بود. در بالا به ویژگی‌های آن اشاره شد و ارگانیک بودن آن به ویژگی‌های مثبت برنج طارم عطری اضافه شده است. پخت این برنج مخصوص کسانی است که می خواهند برنجی سالم و ارگانیگ برای پخت و پز مصرف کنند. به همین دلیل اگر به سالم بودن مواد غذایی اهمیت می‌دهید، پس برنج طارم عطری مهمان نواز می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی بیتمز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج صدری معطر نو مهمان نواز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول برنج فوق اعلای عطری نو ایرانی میباشد. بذر اصلی برنج صدری گیلان بوده است. پخت عالی و دانه های بلند با عطر عالی مهمترین شاخص این برنج است. کافیست یکبار امتحان کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی سرلاشه عطری فوق اعلاء گیلان بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرلاشه عطری فوق اعلاء گیلان یکی از پرفروش ترین برنج های تعاونی میباشد که اکثر مشتری ها برای مصرف روزانه آن را انتخاب میکنند و عطر و طعم آن بشدت عالی میباشد این برنج قیمت بشدت مناسب و در عین حال پخت عالی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی صدری معطر گلستان بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری معطر محصولی از بهترین برنج های گلستان می باشد که بشدت پخت درجه یک و کیل بالایی دارد بیشترین فروش این محصول به رستوران ها و تهیه غذایی ها و هتل ها میباشد چراکه هم عطروطعم خوبی هم قد و پخت خوب دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی صدری دودی هیزمی گیلان بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری دودی با توجه به اینکه این برنج با روش های سنتی بوسیله هیزم شلتوک آن را بوجار میکنیم بشدت غلیظ و خوش عطر هست از این جهت حتما توجه داشته باشید نسبت مصرف آن باید حتما یک به پنج یا نهایتا یک به چهار باشد تا لذت یک برنج جنگلی را بچشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه روغن کنجد دلوین - 1800 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های پخت غذا به شمار می رود، غذاهای سرخ شده با داشتن طعم خوب، رنگ و بافت تردی که دارند از محبوبیت بیشتری در مقایسه با غذاهای بخارپز و آب‌پز برخوردارند. به طور کلی سرخ کردن به فرآیند قرار دادن غذا در روغن داغ در تماس با هوا و رطوبت با دمای حدود 150 تا 190 درجه سانتی گراد گفته می شود. روغنها، عامل انتقال حرارت به غذا و ایجاد بافت و طعم دلپذیر غذاهای سرخ شده می باشند. البته این شرایط منجر به افزایش سرعت اکسیداسیون و فساد روغن می شود، روغن اکسید شده موجب تغییر عطر و طعم غذا شده و اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. هر قدر روغن مورد استفاده، اسیدهای چرب چند غیر اشباع بیشتری داشته باشد، مثل روغن سویا، میزان فساد روغن در حرارت بالا بیشتر است. با توجه به نیاز و درخواست بسیاری از مشتریان به محصولی سالم که هم مناسب برای پخت و پز و هم سرخ کردن باشد، تیم فنی دلوین با تحقیق بر روی روغنهای غیراشباع کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت توانست محصولی با نقطه دود بالا و خواص مناسب روغنهای ذکر شده تولید و عرضه نماید. روغن سرخ کردنی سالم دلوین ترکیبی از چهار روغن کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت می باشد. ترکیب این چهار روغن با داشتن مقادیر بالای ویتامین E در روغنهای ذرت و آفتابگردان، آنتی اکسیدانهای طبیعی سزامین و سزامول روغن کنجد و مقدار بالای امگا 3 روغن کانولا می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت سرخ کردن مواد غذایی باشد. در فرمولاسیون روغن سرخ کردنی دلوین از روغن کنجد استفاده شده است و لذا تمامی خواص تغذیه‌ای کنجد از جمله اسیدهای چرب ضروری(امگا 6 و 9) و آنتی اکسیدان‌های طبیعی در این فرآورده وجود دارد، این روغن نسبت به سایر روغن های مشابه که حاوی مقدار بالایی روغن پالم و اسیدهای چرب ترانس میباشد و پایداری بالای این روغن در برابر اکسیداسیون، آن را برای سرخ کردن‌های عمیق و طولانی نیز مناسب نموده است. لازم به ذکر است نقطه دود این روغن حدود 240 درجه میباشد. سلامت جامعه ایرانی از دیرباز رسالت اصلی محصولات غذایی دلوین بوده است، در همین راستا محصولات غذایی دلوین با کمک متخصصین و محققین، محصولاتی متنوع، کاربردی و منطبق با استاندارهای ملی و جهانی تولید می کند تا ضمن برطرف کردن نیاز هم میهنان خود بتواند حافظ سلامت آنان نیز باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کرمانشاهی مخصوص 110 - 900 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کرمانشاهی دستاورد دیرینه مردمان سخت‌کوش عشایر است که پس از جمع‌آوری شیر از گوسفندان و گاوهای خود آن را درون دیگ بزرگی ریخته و می‌جوشانند و پس از ولرم شدن به آن مایه ماست اضافه کرده و در جای مناسب قرار می‌دهند. ماست تهیه شده را درون مشک ریخته و با افزودن مقداری آب و نمک آن را به دوغ و کره محلی تبدیل می‌کنند سپس کره جداشده را داخل دیگ بزرگی روی آتش قرارداده و پس از تصفیه کردن، روغن خالص با عطرخاص به نام روغن حیوانی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی دشتویل - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج ایرانی دشتویل، برنج صدری استخوانی که طعم و مزه برنج ایرانی را برای سفره های ما به ارمغان می آورد. بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات نگهداری کالای با ارزشی مثل برنج که با رنج بسیار توسط زنان و مردان شالیکار تهیه میشود، همانا نگهدارآن بسیار دشوار میباشد، چرا که پس از مدتی دچار آفت زدگی و ایجاد حشرات مختلف می کند، اخیرا شرکت همایون برای حل این معضل جدید ترین و موثر ترین بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از ویژگی های بارزاین محصولات می توان به غیر تراریخته بودن آن می توان اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه روغن کنجد دلوین - 1800 میلی لیتر مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های پخت غذا به شمار می رود، غذاهای سرخ شده با داشتن طعم خوب، رنگ و بافت تردی که دارند از محبوبیت بیشتری در مقایسه با غذاهای بخارپز و آب‌پز برخوردارند. به طور کلی سرخ کردن به فرآیند قرار دادن غذا در روغن داغ در تماس با هوا و رطوبت با دمای حدود 150 تا 190 درجه سانتی گراد گفته می شود. روغنها، عامل انتقال حرارت به غذا و ایجاد بافت و طعم دلپذیر غذاهای سرخ شده می باشند. البته این شرایط منجر به افزایش سرعت اکسیداسیون و فساد روغن می شود، روغن اکسید شده موجب تغییر عطر و طعم غذا شده و اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. هر قدر روغن مورد استفاده، اسیدهای چرب چند غیر اشباع بیشتری داشته باشد، مثل روغن سویا، میزان فساد روغن در حرارت بالا بیشتر است. با توجه به نیاز و درخواست بسیاری از مشتریان به محصولی سالم که هم مناسب برای پخت و پز و هم سرخ کردن باشد، تیم فنی دلوین با تحقیق بر روی روغنهای غیراشباع کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت توانست محصولی با نقطه دود بالا و خواص مناسب روغنهای ذکر شده تولید و عرضه نماید. روغن سرخ کردنی سالم دلوین ترکیبی از چهار روغن کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت می باشد. ترکیب این چهار روغن با داشتن مقادیر بالای ویتامین E در روغنهای ذرت و آفتابگردان، آنتی اکسیدانهای طبیعی سزامین و سزامول روغن کنجد و مقدار بالای امگا 3 روغن کانولا می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت سرخ کردن مواد غذایی باشد. در فرمولاسیون روغن سرخ کردنی دلوین از روغن کنجد استفاده شده است و لذا تمامی خواص تغذیه‌ای کنجد از جمله اسیدهای چرب ضروری(امگا 6 و 9) و آنتی اکسیدان‌های طبیعی در این فرآورده وجود دارد، این روغن نسبت به سایر روغن های مشابه که حاوی مقدار بالایی روغن پالم و اسیدهای چرب ترانس میباشد و پایداری بالای این روغن در برابر اکسیداسیون، آن را برای سرخ کردن‌های عمیق و طولانی نیز مناسب نموده است. لازم به ذکر است نقطه دود این روغن حدود 240 درجه میباشد. سلامت جامعه ایرانی از دیرباز رسالت اصلی محصولات غذایی دلوین بوده است، در همین راستا محصولات غذایی دلوین با کمک متخصصین و محققین، محصولاتی متنوع، کاربردی و منطبق با استاندارهای ملی و جهانی تولید می کند تا ضمن برطرف کردن نیاز هم میهنان خود بتواند حافظ سلامت آنان نیز باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم امرالهی رازآوران کشت دوم - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند رازآوران با هدف تولید محصولات غذایی و بهداشتی و با شعار محصولات با کیفیت ممتاز بنیان گذاری شد.برنج طارم امرالهی کشت دوم رازآوران با طعم، عطر و پخت عالی بخوبی معرف برند است.کافیه فقط یکبار امتحان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ - 2 لیتر بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب طلایی روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ دارای بالا ترین نقطه دود 280 درجه برای اولین بار در ایران میباشد. ترکیبات روغن سرخ کردنی مری کینگ : روغن سبوس برنج - روغن کلزا - روغن آفتابگردان - روغن سویا است. روغن سرخ کردنی مری کینگ سرشار از ویتامن E (توکوفرول - توکوترینول ) و دارای ویتامین های K وD و B و A و دارای Omega 3&6 وسرشار از آنتی اکسیدان طبیعی (Oryzanol) میباشد. روغن سرخ کردنی مری کینگ فاقد اسید چرب ترانس وغنی در چربی مفید (MUFA) و دارای بیش از80 درصد اسید چرب غیر اشباع است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد تصفیه شده کامجد - 1800 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد به عنوان یک روغن باکیفیت بالا در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیر اشباع شناخته می شود. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی است که باعث جلوگیری از سرطانها میشود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می گردد. از دیگر خواص روغن کنجد باعث کاهش کلسترول بد خون(LDL) می شود، فشار خون بالا را کاهش میدهد و مانع از تصلب شرائین می گردد و از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند. خواص آنتی اکسیداسیونی فوق العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیائی Sesamol و Sesamin آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه میشود. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است (روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردن و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد). روغن کنجد بکر چیست و چه تفاوتی با روغن کنجد تصفیه شده دارد: روغن خام که به روش پرس سرد استحصال شده است، با فشار از پارچه های فیلتری با تار و پود متراکم عبور داده می شود و تصفیه فیزیکی می شود و خاک و ناخالصی های روغن از آن جدا میگردد و رنگ روغن طلایی می گردد که روغن بکر نام دارد. روغن کنجد بکر فقط برای سالاد و آن هم در صورتی مطلوب است که دانه تحت کشت ارگانیک باشد. تصفیه روغن کنجد چیست: بطور خلاصه جدا کردن اسیدهای چرب آزاد، آلدئیدها و آلکالوئید های مضر برای سلامتی، پر اکسید به عنوان رادیکال های آزاد سرطان زا همچنین سموم کشاورزی و آلاینده های فلزی موجود در روغن کنجد بکر را تصفیه روغن کنجد میگوییم، مراحل تصفیه روغن در خلاء انجام میگیرد به همین دلیل روی ساختار مولکولی روغن تاثیری ایجاد نمی شود و خواص و ویتامینهای روغن حفظ می گردد. روغن کنجد تصفیه شده کامجد به دلیل حذف مواد مضر مذکور و همچنین داشتن نقطه دود بالا در بین سایر روغن های گیاهی مناسب برای سرخ کردنهای سطحی و پخت و پز و سالاد می باشد(تکرار می کنیم روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون بکر درجه یک بابو کامجد - 4000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون بکر درجه یک کامجد(با بو) از مرغوب ترین دانه های زیتون تهیه شده که پس از انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی توسط آزمایشگاه های تخصصی مستقر در این واحد به لحاظ فلزات سنگین، سموم کشاورزی، پر اکسید و سایر پارامتر های کیفی و تایید واحد کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. روغن زیتون کامجد به روش تحت فشار استحصال می گردد، بدین ترتیب که میوه زیتون به تکه‌های ریز تبدیل شده و از آن خمیری به دست می‌آید. این خمیر داخل دستگاه گریز از مرکز (سانتریفوژ) ریخته میشود، در این دستگاه ضمن چرخش، روغن زیتون از بقیه مواد جدا می‌شود. این روغن کیفیت بالایی دارد و دارای عطر و طعم واقعی زیتون می باشد و برای مصارف پخت و پز و سالاد استفاده کرد. روغن زیتون بکر درجه یک کامجد دارای عطر و طعم طبیعی و فوق العاده زیتون میباشد. برخی از خواص روغن زیتون بکر درجه یک کامجد: روغن زیتون بکر درجه یک به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده، امگا 3، ویتامین K و ویتامین E باعث کاهش بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. این مواد مغذی به وسیله کاهش التهاب، کم کردن LDL کلسترول، پایین آوردن فشار خون، کاهش لخته‌های خونی و نیز بهبود عملکرد آندوتلیال، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می‌دهند. باور متخصصان بر این است که التهاب‌های مزمن علت اصلی بسیاری از بیماری‌ها مانند سرطان، سندرم متابولیک، دیابت، آلزایمر و آرتریت هستند. روغن زیتون ضدالتهاب است و اولئیک اسید که عمدتاً در روغن زیتون یافت می‌شود باعث کاهش نشانگرهای التهابی می‌شود. روغن زیتون بکر درجه یک دارای آنتی اکسیدان های قوی مثل پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می باشد که این آنتی اکسیدان ها باعث کاهش پراکسیداسیون چربی ها در بدن و به دنبال آن کاهش استرس اکسیداتیو می شوند. در نتیجه بدن را از صدمه رادیکال های آزاد حفظ می کند و بدین طریق باعث کاهش ابتلا به انواع سرطان‌، خصوصاً سرطان پوست، روده و سرطان سینه در زنان می شود. روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان‌هایی مانند توکوفرول است که آسیب‌های خورشید بر پوست شما را ترمیم می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج نیمدانه گلشن - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج نیمدانه هاشمی گلشن هضم بهتری نسبت به برنج های سالم دارند و تمام خواص برنج سالم را ارائه میدهند. چنین برنج هایی عطر بیشتری نسبت به برنج سالم دارند و می توان برای پخت غذاهای خانگی همچون آش،سوشی،دسر و... استفاده کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی فیروزه بیتمز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج فیروزه بیتمز پخت عالی و مجلسی دارد. عطرش نسبت به برنج زمرد بیتمز کمتر است اما صرفه اقتصادی دارد. معمولا برای افرادی که رستوران یا کترینگ دارند این نوع برنج پیشنهاد میشود. برنج فیروزه بیتمز به پخت مجلسی اش معروف و مناسب پخت به روش آبکشی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج عنبربو ایرانی معطر خوشپخت زرین زیبا - 10 کلیوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبر بو به دلیل کشت در هوای گرم تنها برنج دارای طبع گرم است که به همین خاطر خواص درمانی قابل توجهی دارد.برنج عنبر بو زرین زیبا از بهترین شالیزارهای خوزستان با بروزترین دستگاه های سورتینگ آماده شده تا مصرف این برنج به تجربه ای دلچسب و لذتبخش تبدیل شود.برنج عنبر بو زرین زیبا تنها برنج دارای سیب سبز سلامت در استان خوزستان است که این نشان گواهی بر سلامت هر چه بیشتر این برنج است.برای گرفتن بهترین نتیجه از برنج عنبربو بهتر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج درجه یک هاشمی کشت دوم پاریجان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی، یک نوع برنج با دانه‌های کامل و بسیار کیفیتی است که به شکل بلوری و طبیعی را عرضه می‌کند. با رنگ سفید خاص خود، برنج هاشمی به غذاهای شما زیبایی و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد. این نوع برنج دارای خواص بیشماری است. اولین خاصیت آن این است که چسبندگی کمتری نسبت به سایر انواع برنج دارد، بنابراین طعم و خواص غذاها را در بهترین نحو حفظ می‌کند. علاوه بر این، برنج هاشمی دارای طعم ملایم و دلپذیری است که به سادگی در غذاهای مختلف قابل استفاده است. در کشت دوم، برنج هاشمی با مراقبت‌های ویژه در دوره رشد و بهره‌برداری پرورش داده می‌شود، که باعث می‌شود دانه‌های برنج به شکلی کامل و بدون هیچ نقصی تولید شوند. برنج هاشمی به دلیل دانه‌های کامل و قشنگی که دارد، برای تزئین غذاهای شما بسیار مناسب است. اضافه کردن این نوع برنج به غذاها، جلوه شگفت‌انگیزی به ظاهر ظاهر و مزه‌ای منحصر به فرد می‌بخشد.اگر به دنبال یک نوع برنج با دانه‌های کامل، رنگ سفید و خواص بی‌نظیر هستید، برنج هاشمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این برنج به غذاهای شما کمال را می‌بخشد و تجربه‌ی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کنسرو رب گوجه فرنگی آرنوش - 800 گرم مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رب گوجه‌فرنگی از چاشنی‌های پرطرفدار و پرکاربرد در اکثر غذاهای ایرانی بوده و حتی در غذاهای بین‌المللی مثل پاستا مورد استفاده قرار می گیرد. رب گوجه‌فرنگی 800 گرمی آرنوش باعث خوش‌طعمی غذاهای شماست. این رب در یکی از بهترین شرکت‌های تخصصی تولید شده و بسیار باکیفیت است. از دیگر ویژگی‌های مطلوب این محصول، سهولت بازکردن آن است؛رب گوجه‌فرنگی آرنوش بدون استفاده از مواد نگهدارنده و رنگدانه های مصنوعی تهیه شده است و همچنین دارای کیفیت ، طعم و غلظت بالایی است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا