خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

  • ابعاد و اندازه لوستر: یکی از مهم­ترین موارد در خرید لوستر، ابعاد و اندازه لوستر است. لوسترهای موجود در بازار از اندازه­ های کوچک و مینیمال تا لوسترهای کریستال بزرگ و بلند وجود دارند. برای فضاهایی با مساحت زیاد می­ توانید یک لوستر بزرگ و مجلل تهیه کنید و یا از چند لوستر استفاده کنید تا روشنایی کافی برای فضا ایجاد شود، همچنین برای خانه نقلی و مدرن خود می­ توانید لوستر مدرن با ابعاد مناسب برای فضا انتخاب کنید. پس نگران نباشید شما با کمی جستجو می ­توانید لوستر مناسب منزل خود را به راحتی پیدا کنید.
  • سبک طراحی لوستر: همیشه راجع به هماهنگی بین سبک دکوراسیون و وسایل مختلف خانه صحبت کرده ­ایم. هماهنگی بین همه اجزای فضا باعث ایجاد یک کلیت واحد و در عین حال زیبایی دکوراسیون خواهد شد. در رابطه با خرید لوستر هم شما باید به سبک طراحی لوستر توجه کنید و بر اساس نوع سبک دکوراسیون منزل، بهترین فرم و شکل لوستر را بخرید. لوستر مجلل و کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک و لوسترهای جمع و جور و مدرن برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب هستند.
  • طرح و رنگ لوستر: شاید لوستر به اندازه فرش و یا پرده، رنگ­ های متنوعی نداشته باشد ولی باز هم باید به رنگ و طرح لوستر برای هر فضا و تناسب آن با دکوراسیون توجه کنید. در جواب به سوال لوستر را با چی ست کنم؟ باید بگویم؛ بهتر است به فکر خرید لوستری باشید که با همه وسایل و دکوراسیون منزل متناسب باشد. جنس و طرحی که زود از آن خسته نشوید.
  • اهمیت ارتفاع سقف در خرید لوستر: به طور کلی ارتفاع آپارتمان­ ها و خانه­ های معمولی به اندازه استاندارد است و در طراحی لوسترها به این موضوع توجه می­ شود؛ ولی برخی از ساختمان­ ها ممکن است سقف بلندتر و یا کوتاه ­تری داشته باشند در نتیجه نصب لوستری که باعث ایجاد مزاحمت و یا عدم تناسب بصری در فضا باشد جالب نخواهد بود. امروزه برخی از انواع لوسترهای سقفی که حالت آویز ندارند و متصل به سقف هستند؛ لوستر مناسب برای سقف کوتاه به شما می‌­روند.
  • جنس لوستر: تا چندین سال قبل اغلب لوسترها ساختاری فلزی از جنس برنج و برنز داشتند؛ ولی امروزه تنوع جنس لوسترها زیاد شده است و در انواع؛ مدل لوستر حصیری، لوستر کریستال، لوستر آویز چوبی، لوستر پارچه‌­ای و… در بازار پیدا می ­شود. برای انتخاب جنس لوستر هم به ظاهر آن توجه کنید و هم فضایی که لوستر در آن نصب می­ شود. با کمی خلاقیت می­ توانید ساخت لوستر خانگی را امتحان کنید و یک لوستر دست­ ساز داشته باشید.
  • کاربری فضای نصب لوستر: لوستر مناسب برای آشپزخانه نمی ­تواند برای فضای پذیرایی جذاب باشد و یا نصب لوستر مناسب پذیرایی در آشپزخانه و یا اتاق خواب کمی نامتجانس به نظر می­ رسد. پس به فضای نصب لوستر دقت کنید و بهترین نوع لوستر را برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و… انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از لوسترهای مناسب برای هرفضا آورده ­ایم.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

  • راهنمای خرید لوستر پذیرایی: اگر می­ خواهید پذیرایی خاص و زیبا داشته باشید؛ لوستری را انتخاب کنید که ابعاد آن با فضا متناسب باشد. برای انتخاب بهتر به جزئیات وسایل مانند پرده و یا مبلمان دقت کنید و از فرم آنها برای انتخاب لوستر ایده بگیرید.
  • راهنمای خرید لوستر آشپزخانه: تهیه لوستر برای بالای اپن و یا جزیره، انتخاب درستی است. به میزان روشنایی و راحتی تمیز کردن لوستر دقت کنید. همچنین می­توانید لوستر مدرن آشپزخانه را در وسط فضای آشپزخانه نصب کنید.
  • راهنمای خرید لوستر اتاق خواب: اگر می­ خواهید لوستری که در اتاق خواب نصب کردید؛ خیلی جلو چشم نباشد، یک لوستر سقفی مدرن و جمع و جور انتخاب خوبی است. اگر هم به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک علاقه دارید؛ باید مساحت اتاق خواب را در نظر بگیرید و یک لوستر کلاسیک متناسب با فضا انتخاب کنید.
  • لوستر مناسب اتاق مطالعه: اگر در حین مطالعه و انجام کار و پروژه نیاز به روشنایی کافی دارید؛ خرید لوستر برای اتاق مطالعه می­ تواند بخشی از روشنایی فضا را تامین کند.خرید لوستر سقفی و یا دیواری هم برای فضای اتاق مطالعه مناسب است.
  • لوستر مناسب راه پله: برای راه ­پله­ های بزرگ و مجلل انواع لوستر آویز شیشه ­ای وجود دارد که هم فضای راه پله را روشن می­ کند و هم اتصالی بین طبقات ایجاد می­ کند. برای راه پله­ های کوچکتر لوسترهای دیواری مدرن انتخاب خوبی است.
  • لوستر مناسب دوبلکس: سقف خانه­ های دوبلکس در بخش ­هایی از آن بسیار بلند خواهد بود. در نتیجه لوستر با ابعاد بزرگ که به سقف طبقه دوم نصب می­ شود و تا طبقه پایین کشیده شده است جالب خواهد بود.
  • لوستر مناسب بالای میز ناهارخوری: فضای ناهارخوری یکی از بخش ­های مناسب برای نصب لوستر است. با توجه به فرم میز و ابعاد میز و صندلی می ­توانید چراغ بالای میز ناهارخوری را انتخاب کنید. با نور کافی غذا میل کنید!
  • لوستر مناسب سالن زیبایی: نور کافی در سالن­ های زیبایی و مزون­ ها اهمیت زیادی دارد. اگر فضای سالن زیبایی بزرگ و کلاسیک باشد، وجود یک یا چند لوستر کلاسیک و زیبا دکواسیون سالن زیبایی را کامل می­ کند. لوستر حلقه‌ای مدرن جزو لوسترهای جدیدی است که می ­تواند سالن زیبایی را جذاب­تر کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل سه حلقه گرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر لیا مدل نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/32 میباشد ، در سه نوع رنگ بدنه مشکی/سفید/طلایی/نقره ای ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح ufo ریموت دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح ufo میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح شیر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح شیر میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل ALD گرد 60-40-20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر ژینا مدل ALD گرد 60-40-20 تولید شده با مواد اولیه درجه یک از جنس آلومینیوم و پلکسی با پوشش رنگ الکترواستاتیک در چهار رنگ سفید براق ، مشکی سوپرمات ،نقره ای استیل براق و طلایی متالیک و با دو نوار لامپ SMD با تراکم 120 لامپ در هر متر و عمر بسیار بالا که قابلیت نوردهی آفتابی - مهتابی - مخلوط ( ترکیب نور آفتابی و مهتابی) دارای ریموت کنترل دیمر دار ( با قابلیت کم و زیاد کردن نور) با قابلیت اتصال به موبایل می باشد. این لوستر مناسب فضاهای کمتر از 20 متر مربع از قبیل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد . حلقه های لوستر قابلیت تنظیم ارتفاع از 10 سانتیمتر تا 80 سانتیمتر را دارند. همچنین نحوه چیدمان و قرارگیری حلقه ها قابل تنظیم می باشند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله شاهان تک کد B/8013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. برند «شاهان ر» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل B/8013 شناخته می‌شود.ایجاد فضایی زیبا در داخل خانه خواسته‌ی هرفردی است. زیبایی که می‌توان با انتخاب لوازم خانگی شیک و مناسب ایجاد کرد. لوستر B/8013 چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است.این مدل از شش شاخه برخوردار است در مجموع می‌توان از 12 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی B/8013 از برنز بوده که بسیار با کیفیت و با ثبات است . همچنین ارتفاع آن 70 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 60 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است.این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است از این لوستر می‌توان در فضاهای داخلی خانه مثل هال و پذیرایی استفاده کرد.این لوستر با شکوه با کریستال های زیبا و چشم نوازی آراسته شده است که به زیبایی لوستر کمک چشم گیری کرده است. کریستال ها و آویز ها از بهترین کیفیت می باشند که به مرور زمان درخشندگی خودرا از دست نمیدهند. روی بدنه ی لوستر برنزی 12 شعله B/8013 دارای طرح ها و حکاکی های زیبایی بر روی بدنه می باشد که برجستگی طرح ها را به خوبی نشان میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد B7701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر سه حلقه ،با قطرهای 70-50-35 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 10 شعله کد 7040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر فوق ار جنس کاملاً برنج میباشد همین امر موجب ثبات رنگ و کیفیت در طولانی مدت میشود ،این لوستر شامل 10 شعله از نوع سرپیچ کوچک میباشد، لاله و کریستالهای این لوستر از نوع شامپاینی و دقیقا مشابه تصویر محصول میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ تزئینی مدل پر سه بعدی بلوتوثی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو پر سه بعدی که از جنس پلکسی براق بوده قابل شست و شو می باشد ، چاپ این تابلو برجسته به وسیله تکنولوژی UV انجام شده است که زیبایی خاص را به محیط می بخشد . طراحی این تابلو سه بعدی به صورت برجسته می باشد که علاوه بر ریموت کنترل دارای اپلیکیشن اندروید و آی او اس بوده و دارای نورپردازی 16 رنگ RGB است و 42 مدل رقص نور جذاب را پدید می آورد، ویژگی دیگر این تابلو حالت رقص نور موزیکال اکولایزر می باشد که با موزیک محیط و گوشی ست شده و با آن موزیک رقص نور را انجام میدهد ، این ویژگی از طریق سنسور حساس به صدا انجام میشود این تابلو دارای تنظیم هوشمند تایمر نیز می باشد که میتوان ساعت روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کرد نورپردازی این تابلو بوسیله ی چراغ ال ای دی می باشد و از آدابتور فوق کم مصرف 12 ولت بهره میبرد نصب این تابلو به راحتی و به وسیله یک یا 2 عدد میخ انجام میشود و نیاز به نیرو متخصص ندارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز چشمه نور کد CH252808 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن چشمه نور کد CH252808 یکی از جدید ترین لوستر های موجود در بین تنوع کالایی این شرکت میباشد ، چشمه نور با استفاده از بهترین متریال توانسته لوستر مدرن کد CH252808 را در بازار عرضه کند ، این لوستر با استفاده از لامپ های مدرن اس ام دی توانسته نور دهی بالا و مصرف برق کمی داشته باشد ، همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آلومینیوم با رنگ کوره ای استاتیک و بسیار مقاوم میباشد . این محصول فاقد ریموت کنترل میباشد . این لوستر قابلیت نوردهی در دو حالت افتابی و مهتابی را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NG250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر دو حلقه دایره به ابعاد 35-50 سانتیمتر ،رنگ بدنه طلایی استاتیک ،در سه نوع (آفتابی ،مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود ،از امکانات ریموت می توان کم و زیاد کردن نور ،حالت شب ،اپلیکیشن موبایل(کم و زیاد کردن نور ،تغییر طیف نوری ،تنظیم زمان برای خاموش یا روشن شدن ) ارائه میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد DG7701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70x50x35 میباشد ، که با بدنه طلایی ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی چشمه نور 7 شعله کد C2637 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد . شاکله اصلی چشمه نور ، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. ” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان خلاق ، ماشین-آلات پیشرفته صنعتی اقدام به تولید می نماید. لوسترهای برنزی سقفی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل C2637 شناخته می‌شود.این لوستر سقفی 7 شعله باتوجه به طراحی زیبایی که دارد پخش نور خوبی هم دارد.گل های این لوستر سقفی با جوشکاری مناسب و آبکاری با کیفیت خیلی بالا و خوب درست شده است و همچنین نگین های روی این محصول با بهترین چسب ها چسبانده شده است.لوستر سقفی C2637 دارای 7 سرپیچ E14 می باشد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق در داخل آن‌ها از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند.شرکت چشمه نور از تجربه‌ی بالایی در زمینه‌‌ی تولید تجهیزات تزیینی روشنایی برخوردار است.و همچنین برای مونتاژ و نصب راحت تر این محصول به کانال چشمه نور در سایت آپارات مراجعه کنید. در ضمن پشتیبانی آنلاین چشمه نور به شماره تماس 09027241020 پاسخگوی 24 ساعته می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 16 شعله چشمه نور کد C3393/4+12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به فضای خود با لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال ظرافتی ویژه ببخشید: معرفی لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال محصولی نفیس از برند معتبر چشمه نور است . این لوستر که از فلز درجه یک با روکش برنزی براق و چشم نواز ساخته شده است، هاله ای از پیچیدگی را ایجاد می کند که بدون زحمت فضای اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و غذاخوری را متحول میکند. ویژگی ها لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال با رنگ برنزی همراه با آویزهای کریستالی نفیس و خیره‌کننده، طرح‌ها و حکاکی‌های زیبا که سیاه قلم شدند، برجستگی طرح‌ها را به خوبی به نمایش میگذارد و سمفونی مسحورکننده‌ای از نور و سایه را تشکیل می‌دهد و نمایشی از ظرافت را در محیط ارائه می‌دهد. این مدل دارای 4 شاخه است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان تعداد دو عدد لامپ نصب کرد و بین هر شاخه نیز دو تک شاخه وجود دارد که قابلیت استفاده 8 عدد لامپ روی آن وجود دارد و در مجموع این لوستر 16 لامپ می باشد. این مدل علاوه‌بر زیبایی، منبع نور مناسب برای تامین روشنایی محسوب می‌شود. طراحی این محصول ترکیبی هماهنگ از سبک کلاسیک و معاصر است و آن را به یک قطعه همه کاره تبدیل می کند که سبک های مختلف طراحی داخلی را تکمیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد CRS60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی ،و پلیت که به سقف متصل میشود ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چراغ آویز چشمه نور کد N2688/65G-BK-O خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگاه کردن لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، در نگاه اول مانند نگاه کردن به یک اثر هنری است. برای بدنه فلزی لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از پوشش استاتیک به رنگ مشکی استفاده کرده ایم و در کنارش طلایی که ابکاری می باشد و که در مقابل خط و خش ، پوسته شدن و رنگ پریدگی کاملا مقاوم است. کریستال های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از بهترین و با کیفیت ترین کریستال های کاردی شفاف (سفید) موجود در بازار می باشد.همانطور که می دانید استفاده از کریستال با کیفیت در نوردهی بهتر و جلوه و زیبایی بیشتر لوسترهای کریستالی بسیار موثر است. لامپ های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از نوع اس ام دی می باشد که با نوردهی رو به سمت پایین به تنهایی 20 تا 25 متر مربع را برای شما روشن خواهد کرد. مزیت استفاده از لامپ های اس ام دی علاوه بر پخش نور بهتر و بیشتر ، طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتر می باشد. همچنین شما با خرید این مدل لوستر نیازی به خرید لامپ به صورت مجزا ندارید. از لحاظ دسته بندی سبک ، لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O در دسته لوستر های نئوکلاسیک دسته بندی می شود و این بدین معناست که شما می تواند لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O را در سبک کلاسیک و مدرن نیز استفاده کنید. وجود رنگ مشکی و طلایی در این لوستر مهر تاییدی بر این است که نصب آن در فضایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخاب خوب و هوشمندانه ای خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NMB-350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه نور به بیرون به ابعاد 40-50-60 سانتیمتر ،رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع (آفتابی ،مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود ،از امکانات ریموت می توان کم و زیاد کردن نور ،حالت شب ، اپلیکیشن موبایل (کم و زیاد کردن نور ،تغییر طیف نوری ،تنظیم زمان برای خاموش یا روشن شدن ) ارائه میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آرام پز و زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد K-N100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل مدل آویز به ابعاد 100x30 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 5 شعله کد CH140907 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد . شاکله اصلی چشمه نور ، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. ” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان خلاق ، ماشین-آلات پیشرفته صنعتی اقدام به تولید می نماید. لوسترهای چوبی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل CH140907 شناخته می‌شود. این لوستر 5 شعله نوردهی مناسبی دارد و به شکل زیبایی طراحی شده است. حباب‌ها ساختاری شبیه به گل واژگون دارند و موجب زیبایی بهتر این مدل شده‌اند و از نگاهی دیگر حباب‌های این لوستر رو به پایین قرار دارند و از ظرافتی زیبا سود می‌برند. در داخل هرکدام از حباب‌ها یک سرپیچ E27 قرار دارد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق در داخل آن‌ها از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند. کابل‌های برق این لوستر چوب استیل استحکام بالایی داشته و کیفیت خوبی دارند. ارتفاع همه شعله ها یکسان بوده و ظاهری ویژه به لوستر چوب استیل چشمه نور 5 شعله کد CH140907 بخشیده است و کاربر می‌تواند این ارتفاع نصب از سقف را تغییر دهد. شرکت چشمه نور از تجربه‌ی بالایی در زمینه‌‌ی تولید تجهیزات تزیینی روشنایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 8 شعله شاهان کد 4031/K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید لوستر4031/K بوده که توسط برند «شاهان » عرضه می‌شود. در نگاه اول زیبایی این لوستر جلب توجه می‌کند. این ظاهر زیبا به‌دلیل طراحی مناسب شاخه ها و زنبق های زیبای این لوستر است. فلز به‌کار رفته در ساخت این لوستر، برنز بوده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.این لوستر دارای 4 شاخه بوده که در انتهای هر شاخه یک زنبق فلزی و لاله‌ای کریستالی قرار دارد. در قسمت زیرین این شاخه‌ها آویزهای کریستالی زیبایی آویخته شده که با تابش نور درخشش زیبایی پیدا می‌کنند. در داخل هر لاله‌ی این لوستر سرپیچ E14 قرار دارد و لامپ‌های آن به‌شکل روبه‌بالا قرار می‌گیرند. این لوستر نوردهی خوبی داشته و برای فضاهای داخلی و هال و پذیرایی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 10 شعله کد 3020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر کد 3020 لوستری با ده بازوی روشنایی است که سرپیچ‌هایی از نوع کوچک دارد. این مدل از جنس برنج ساخته شده و کیفیت و ثبات رنگ بالایی دارد. سر هر شعله یک لاله‌ی زیبای بلورین قرار گرفته است و آویزهای کریستالی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند و بازتاب نور جذابی را پدید می‌آورند. لاله‌ها و کریستال‌های این لوستر رنگ شامپاینی دارند. چنین طراحی مجللی می‌تواند فضای سالن پذیرایی شما را دگرگون کند؛ چرا که لوسترها علاوه‌بر تولید روشنایی، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند. هم‌چنین رنگ نوری که برای لامپ‌ها انتخاب می‌کنید از موارد مهمی هستند که می‌توانند فضای شما را به محیطی گرم یا سرد تبدیل کنند. لوستر 10 شعله کد 3020 برای دکور کردن خانه‌های دارای طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی است و با فضاهای مدرن هم‌خوانی کمتری دارد. این لوستر با تمام اجزاء در مجموع 6 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است لوازم بلوری و کریستال‌ها بعد از نصب لوستر سر جای خود قرار بگیرند که هم در هنگام نصب وزن کمتری داشته باشد و هم این لوازم حساس آسیبی نبینند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد MLD100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر امیران لایتینگ مدل ملودی که مناسبه میز کانتر میز آشپزخانه میز ناهار خوری میز کار جزیره و غیره .. که با بدنه مشکی و سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ، با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد، تنظیم طیف نوری انجام دهید و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی چشمه نور 5 شعله کد C2541 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد تهیه‌ی لوستری زیبا و کوچک دارید لوستر «C2541» گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. این لوستر به‌صورت 5 شعله سقفی تولید شده است. ارتفاعی برابر با 20 سانتی‌متر دارد و برای تامین نور آن باید از 5 لامپ‌ با سرپیچ E14 استفاده کرد. ساختار اصلی این لوستر را فلز برنج تشکیل داده و این فلز مقاومت بالایی دربرابر رطوبت دارد. سطح این فلز، آبکاری باکیفیتی داشته و با نگین های کوچک و شفافی تزیین شده و همین موضوع موجب افزایش زیبایی آن شده است. همچنین این محصول در رنگ برنز عرضه می شود. این لوستر وزنی برابر 3 کیلوگرم داشته و برای نصب آن بهتر است از فردی متخصص استفاده شود. از این محصول می‌توان برای فضاهای داخلی، اتاق خواب و هال و پذیرایی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر نورکیا مدل لاینر کاردی کد 1Ln-90K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر نورکیا مدل لاینر کاردی مخصوص بالای میز ناهار خوری، راهرو ها و سالن طراحی شده است. این لوستر دارای ست کامل شامل لوستر دیواری، لوستر دو حلقه ای کاردی و تک حلقه ای کاردی برای سالن، آشپزخانه و اتاق خواب است. با جستجو در دیجیکالا می توانید این مدل ها را پیدا کنید. در این لوستر می توانید علاوه بر ریموت کنترل، از طریق گوشی هوشمند اندروید و iOS نیز رنگ نور یا شدت نور را تغییر دهید. با توجه به تکنولوژی ال ای دی سه رنگ، این لوستر می تواند سالن را با رنگ های مهتابی ، آفتابی و نور طبیعی (مخلوط مهتابی و آفتابی) روشن کند. همچنین با خاموش و روشن کردن هم رنگ نور و هم شدت نور تغییر می کند. این لوستر در نور سفید 5000 لومن، نور آفتابی 5000 لومن و نور طبیعی 10000 لومن نور تولید می کند. نور این لوستر کاملا مناسب برای میز بالای ناهار خوری است همچنین می تواند اتاق خواب بزرگ و سالن را کاملا درخشان کند. ریموت کنترل این محصول حالت های مختلف نور را در اختیار شما قرار می دهد. حالت شب خواب یکی از این حالت هاست که با فشار یک دکمه این لوستر به کم نور ترین حالت می رود که در این حالت تنها 5 درصد از توان لوستر استفاده می شود. با بهره گیری از سیم های جمع شونده می توانید ارتفاع این لوستر را از 35 سانت تا حدود 100 سانت تغییر دهید. با خرید این این لوستر نیازی به لامپ ندارید. داخل حلقه های آن، مجموعا 108 وات ال ای دی با شاخص مصرف انرژی A++ نصب شده است. لامپ‌ های ال ای دی بسیار بهینه تر از لامپ‌های کم‌مصرف و رشته‌ای هستند. این لوستر با وجود اینکه 108 وات توان مصرفی دارد اما می تواند نوری به اندازه یک لامپ کم مصرف 240 وات تولید کند. قسمت بالای حلقه ها از الومینیوم ساخته شده است تا حرارت ال ای دی ها دفع شود. بخاطر همین سیستم خنک کاری، طول عمر مفید ال ای دی های این لوستر 25000 ساعت یا حدود 8 سال است. در این لوستر از کریستال های درجه یک وارداتی استفاده شده که دارای بهترین شفافیت است. کریستال های این لوستر در 4 رنگ قابل سفارش است. شفاف (بی رنگ) ،شامپاینی (بژ)، دودی (تیره) ، و یخی (سفید مات). دقت کنید که رنگ های کریستال روی بازدهی نور تاثیر زیادی دارد. کریستال های دودی، شامپاینی و یخی باعث کاهش نور می شوند اما کریستال شفاف نور را کاهش نمی دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر نورهام مدل سالومه 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنایع روشنایی نورهام یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لوازم تزئینی و دکوراسیون منزل, از سال 1397بصورت حرفه ای اقدام به تولید انواع لوستر و آباژوررومیزی و ایستاده و شمعدان و لوازم لوکس منزل نموده است. هدف این مجموعه تولید محصولات از متریال های درجه یک و با کیفیت در خور سلیقه ی ایرانی می باشد. صنایع روشنایی نورهام در جهت جلب رضایت مشتری ، با هدف تولید ملی و اشتعالزایی با به کارگیری از طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد.لوستر ال ای دی نورهام مدل سالومه 2 با نور سه حالته آفتابی مهتابی و تلفیقی از هر دو نور نیاز به نصب جداگانه لامپ ندارد ، با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی طلایی و کروم و رنگی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد ، این محصول دارای 3 شعله با لامپ ال ای دی سه حالته با نور آفتابی، نور مهتابی و تلفیقی از نور آفتابی و مهتابی می باشد که با کریستال مزین شده است، روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-gy60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه طوسی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی ام کی لایتینگ کد S-W4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه ،با قطرهای 30و40 می باشد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 15 سانتیمتر و مناسب فضاهای با ارتفاع کم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل سقفی کد 3060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با ساخت و سازهای جدید و گسترش سقف‌های کوتاه، لوسترهای سقفی مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. لوستر 3060، یک نمونه از لوسترهای سقفی شیک و مدرن است که استفاده از آن می‌تواند زیبایی هر دکوری را چندین برابر کند. این مدل لوستر به علت تکنولوژی پیشرفته و داشتن ریموت کنترل، طرفداران زیادی دارد. این لوستر سقفی با نوردهی بسیار بیشتر نسبت به لوسترهای شاخه‌ای، باعث ایجاد فضایی بسیار زیبا، رویایی و ساختن دکوراسیونی شیک برای شما می‌شود. بدنه تمام استیل این لوستر، در هر شرایط آب و هوایی و رطوبت بالا مقاومت بالایی دارد و به خوبی امتحان خود را پس داده است. این لوستر عرضه شده در سایز 60 در 60 در 45 بوده و در دو رنگ سیلور و طلایی موجود است. لوستر سقفی مدل 3060، دوازده شعله داشته و دارای ریموت کنترل سه حالته است. LEDهای کار شده در لوستر طلایی به رنگ طلایی و در لوستر سیلور به رنگ یخی است و همین مورد جلوه این لوستر را دوچندان کرده است. این لوستر قابلیت تعویض لامپ دارد و دارای راهنمای نصب است. با خرید لوستر سقفی مدل 3060، دکور مکان موردنظر خود را جذاب‌تر کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

یکی از کارهایی که در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد استفاده از لوستر است. لوستر و روشنایی می‌تواند این امتیاز را به شما بدهد که تمامی وسایل منزل یا اداره شما به خوبی به چشم بیاید. استفاده از لوستر و نور مناسب که با زاویه درست قرار بگیرد در زیباسازی فضا اهمیت ویژه‌ای دارد. از گذشته تا کنون لامپ‌ها و چراغ‌های آویز بسیاری وارد عرصه بازار شده است که می‌تواند نیاز خریداران با سلیقه مختلف را رفع کند. نور طبیعی را می توان از طریق کنار زدن پرده‌ها وارد اتاق کرد. اگر نورپردازی طبیعی در دسترس نباشد، لامپ‌های گوشه دیوار و چراغ‌های آویزان مرکزی می‌توانند به ایجاد توهم فضای بزرگ‌تر کمک کنند. همچنین استفاده از نورپردازی توکار و مخفی، می تواند چشمان شما را به سمت روشن‌ترین نقطه اتاق بکشاند. قبل از انتخاب این که از کدام نور استفاده کنید، هدف آن را درک کنید. به عنوان مثال، دکوراسیون یک اتاق مطالعه به نورپردازی نقطه‌ای احتیاج دارد، در حالی که آشپزخانه، ناهار خوری و اتاق نشیمن به مدارهای مختلف نور نیاز دارد تا عمق و بافت هر فضا را به وجود بیاورد.

ویژگی و کاربرد

یکی از قسمت‌های منزل که بیشترین زمان در آن می‌گذرد و تمامی افراد خانواده را در آن نقطه گرد هم می‌آورد اتاق نشیمن است. استفاده نور مناسب در اتاق نشیمن باعث گرم‌تر شدن فضا خواهد شد. شما با استفاده از نور مناسب می‌توانید لذت یک دورهمی را کنار عزیزانتان تجریه کنید. استفاده از نور مناسب با فضا باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا خواهد شد. لوستر سقفی مدل 3060 یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود تا بتوانید فضای مدنظر خود را روشن کنید. لوستر سقفی مدل 3060 دارای بدنه تمام چوب و استیل است و از 12 عدد لامپ تشکیل شده است. این محصول این مزیت را دارد که از آویزهای کریستال تشکیل شده است. آویزهای کریستال علاوه بر زیباسازی لوستز باعث انعکاس نور شده و شما می‌توانید نور بیشتری در اختیار داشته باشید. از مزایای دیگر این محصول این است که دارای ریموت کنترل بوده و شما می‌توانید نور آن را تغییر دهید. این محصول دارای اتصال به سقف است. ویژگی که این محصول را از نمونه‌های مشابه در بازار متمایز می‌کند این است که دارای راهنمای نصب بوده و شما به راحتی میتوانید آن را به محل مورد نظر خود نصب کنید.

جمع بندی

در نورپردازی اتاق نشیمن تعداد منابع روشنایی، میزان شدت نور و تاثیری که بر محیط می گذارند از عوامل مهم محسوب می‌شوند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل 5555 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با ساخت و سازهای جدید و سقفهای کوتاه لوسترهای سقفی مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل لوستر به علت تکنولوژی و داشتن ریموت کنترل. ال ای دی به عنوان شبخواب و لامپهای رو به پایین که نوردهی بسیار بیشتر نسبت به لوسترهای شاخه ای دارد باعث فضایی بسیار زیبا و رویایی و ساختن دکوراسیونی شیک برای شما دارد. ما به عنوان تولید کننده این لوسترها با تکنولوژی روز دنیا و متریال درجه یک سعی کردیم سهمی در رضایت شما مشتری عزیز داشته باشیم.بدنه تمام استیل لوسترهای ما در هر شرایط آب و هوایی و رطوبت امتحان خود را پس داده. امیدواریم با حمایت خود مارا در این راه یاری کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 1212 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی محیط، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. لوستر 12 شعله کد 1212 به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک دکور زیبا و باشکوه باشد. این لوستر 12 شعله‌ی روشنایی دارد که برای ایجاد فضایی پرنور در آن قرار خواهد گرفت. سرپیچ‌های این لوستر از نوع E14 (سرپیچ شمعی) است. کریستال‌های آویخته از لوستر، با انعکاس نور می‌توانند جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای بسازند. لوستر کد 1212 از فلز برنج ساخته شده و همین امر باعث ثبات رنگ در طولانی مدت میشود. ارتفاع آن 75 سانتی‌متر است که تا 65 سانتی متر قابل کوتاه شدن و تنظیم ارتفاع است و طول و عرضی به اندازه‌ی 60 سانتی‌متر دارد. این لوستر وزنی به اندازه 10 کیلوگرم دارد و بصورت کاملا منتاژ شده و اماده نصب میباشد شما در این لوستر می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های لامپ را استفاده کنید تا یک فضای پذیرایی گرم یا خنثی داشته باشید. این لوستر، می‌تواند در سالن‌های پذیرایی و فضاهای مجلل و باشکوه آویخته و منشا نور و زیبایی محیط باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر  چشمه نور مدل مدرن کد F6602/3H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرافت مدرن را با لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار تجربه کنید. دکوراسیون خود را با کمی هنر معاصر و مدرن ارتقا دهید. لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار ، شاهکاری مسحورکننده به عنوان یک لوستر مدرن حلقه ای است. جنس لوستر آلومینیومی و با سه حلقه SMD ساخته شده است که این امکان را به شما می‌دهد تا چیدمان لوستر را به صورت طبقاتی و یا کهکشانی تغییر دهید. این لوستر با رنگ بدنه سفید لوستر آویزی مدرن و جذاب خواهد بود که برای روشن کردن اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و ... مناسب است. ابعاد متناسب لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار ، نوید یکپارچگی بی نظیری را در طراحی داخلی شما می‌دهد. این لوستر مدرن سمفونی از فرم و عملکرد است. نوردهی و تغییر حالت رنگ طبقات در این لوستر به صورت همزمان و در حالت رنگ نور آفتابی، مهتابی و روشن شدن هردو همزمان(چند رنگ)، نورپردازی بی‌نظیری را در طول روز و شب برای اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد GT7704 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه نور به بیرون ،با قطرهای 35-50-70-90 می باشد ،که با بدنه طلایی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.و همچنین تغییر رنگ نور در مدل چندرنگ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 8854 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر کد 8854 لوستری با شش بازوی روشنایی است که روی هرکدام دو عدد لامپ با سرپیچ‌هایی از نوع E14 قرار می‌گیرد. این مدل از جنس برنج ساخته شده و کیفیت و ثبات رنگ بالایی دارد. سر هر شعله یک لاله‌ی زیبای بلورین قرار گرفته است و آویزهای کریستالی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند و بازتاب نور جذابی را پدید می‌آورند. لاله‌ها و کریستال‌های این لوستر رنگ شامپاینی دارند. چنین طراحی مجللی می‌تواند فضای سالن پذیرایی شما را دگرگون کند؛ چرا که لوسترها علاوه‌بر تولید روشنایی، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند. هم‌چنین رنگ نوری که برای لامپ‌ها انتخاب می‌کنید از موارد مهمی هستند که می‌توانند فضای شما را به محیطی گرم یا سرد تبدیل کنند. لوستر 12 شعله کد 8854 برای دکور کردن خانه‌های دارای طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی است و با فضاهای مدرن هم‌خوانی کمتری دارد. این لوستر با تمام اجزاء در مجموع 12 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است لوازم بلوری و کریستال‌ها بعد از نصب لوستر سر جای خود قرار بگیرند که هم در هنگام نصب وزن کمتری داشته باشد و هم این لوازم حساس آسیبی نبینند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدMNB_300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه مربع نور از بیرون به ابعاد -40-50-60 سانتیمتر ، دارای ریموت کنترل است و از امکانات ریموت میتوان به کم و زیاد کردن نور ،حالت شب و خاموش روشن کردن نور واپلیکیشن موبایل اشاره کرد همچنین شما میتوانید ارتفاع لوستر یا چیدمان شعله ها را تغییر بدهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر دیلایت مدل SINAN-ZZNGHE کد DLT1125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع نور محیطی که شما در آن زندگی یا کار می‌کنید بسیار مهم است. وسیله‌ای که نقش این منبع نور را ایفا می‌کند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا به دلیل نقش خود، توجه هر کس را به خود جلب می‌کند. لوستر دیلایت مدل SINAN-ZZNGHE، با طراحی شیک و مدرن خودش می‌تواند منبع نور مناسبی برای هرقسمتی از خانه‌ی شما مانند اتاق خواب، آشپزخانه و راهرو باشد. ابعاد این لوستر 35×35×65 است و همچنین شما می‌توانید با توجه به ارتفاع سقف خود، طول سیم این محصول را تغییر دهید. توجه داشته باشید که این لوستر بدون لامپ عرضه می‌گردد و شما با توجه به سلیقه خود، می‌توانید از هر لامپی در آن استفاده کنید. این محصول دارای سه سرپیچ است و جنس بدنه آن از فلز باکیفیت، مقاوم و بادوام است. اگر شما فردی هستید که به دنبال طراحی‌های شجاعانه‌تر و مدرن‌تر از بازارمی‌گردید، این لوستر از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر فلزی مدل GU504 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدل GU504 یک لوستر زیبا و شیک است که با ابعاد ۲۰x۲۰x۲۰ سانتی‌متر و وزن ۴۰۰ گرم، مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل و فضاهای مختلف است. این چراغ آویز با جنس بدنه‌ای از فلز ساخته شده است که باعث مقاومت و طول عمر بالای آن می‌شود. از ویژگی‌های این لوستر تک شعله می‌توان به تعداد ۱ عدد سرپیچ لامپ/LED اشاره کرد که به شما امکان نصب یک لامپ یا LED با طرح و شدت نور دلخواه را می‌دهد. با داشتن امکانات تعویض لامپ ال ای دی، می‌توانید به‌راحتی با لامپ‌ها را با دیگر مدل‌ها یا انواع LEDها تعویض کنید و از تنوع و چیدمان مناسب نورپردازی خود لذت ببرید. همچنین این لوستر فلزی مدرن همراه با اقلام لازم برای نصب و استفاده به شما تحویل داده می‌شود که شامل ۱ متر سیم سرپیچ لاکورت و ۲ عدد کابل گیر روزت سقفی می‌شود. لوستر مدل GU504 با طراحی زیبا و خلاقانه‌ای که دارد، توانسته است به‌عنوان یک قطعه‌ی هنری در دکوراسیون فضای داخلی شما جایگاهی ویژه پیدا کند. با نصب این لوستر در منزل یا محیط کار، به راحتی می‌توانید فضا را به‌صورت کامل تغییر دهید و به جذابیت و زیبایی آن افزوده کنید. با وجود قابلیت تعویض لامپ ال‌ای‌دی در این لوستر مدرن، شما می‌توانید بسته به نیاز و محیط استفاده، انواع لامپ‌های مختلفی را به‌راحتی نصب کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت دقیق نورپردازی محیط را کنترل کنید و فضا را با نوری مناسب و مطلوب پوشانید. همچنین با توجه به جنس فلزی بدنه، لوستر مدل GU504 دارای مقاومت بالا در برابر ضربه‌ها و خط و خش است و می‌تواند به‌طور طولانی مدت خدمت کند. در طراحی این لوستر به جزئیات کوچک هم توجه شده است و با توجه به اینکه اقلام همراه محصول نیز شامل سیم سرپیچ لاکورت و کابل‌های گیر روزت سقفی می‌شود، نصب و نگهداری آن بسیار آسان خواهد بود. با داشتن لوستر مدل GU504 در فضای موردنظرتان، فضایی شیک، دلنشین و دلپذیر ایجاد خواهید کرد که به‌عنوان مرکز جذابیت و تماشا برای میهمانان و ساکنان محیط خواهد بود. این لوستر با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، یک انتخاب هوشمندانه و شگفت‌انگیز برای بهبود زیبایی و نورپردازی فضاهای شماست.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا