خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

  • ست سرویس جهیزیه عروس را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی‌‌ترین وسایل را داشته باشد.
  • سـرویس های با تعداد اجزای بیشتر شامل وسایلی هستند که شاید اصلا نیاز شما نباشد و به علاوه باعث جاگیری بیشتر در آشپزخانه های نقلی امروزی و تحمیل هزینه بیشتر برای شما شود.
  • در مورد رنگ سـرویس، هماهنگی با رنگ غالب آشپزخانه معمولا بهترین گزینه است. ولی رنگ های کرمی، سفید و استیل معمولا با هر رنگی ست می شوند.
  • کیفیت سرویس از اولیت های اصلی شما در خرید باشد.
  • حتما گارانتی داشته باشد.
  • اندازه و ابعاد اجزای سرویس را هم مد نظر داشته باشید. تجهیزات بزرگتر فقط باعث اشغال بیشتر فضا می شوند.
  • بهترین جنس موجود در بازار استیل ضدزنگ است که طبعاً نسبت به جنس های پلاستیکی گرانتر خواهد بود.
  • درب وسایل سرویس به آسانی و به راحتی باید باز و بسته شود.
  • قبل از پرداخت پول از قابلیت شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید تا برای شستن آنها دردسری نداشته باشید.
  • قیمت این سرویس‌ها هنگام خرید سرویس آشپزخانه بر اساس اینکه چند پارچه هستن و چه جنسی دارند متغیر است. برخی از این سرویس‌ها ۲۵ پارچه، ۳۰ پارچه و یا ۴۰ پارچه هم هستند. این شما عزیزان هستید که باید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید سرویس آشپزخانه مدنظرتان نمایید.

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی پیاز کد 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سبد پلاستیکی آشپزخانه پایه های چرخ دار برای سهولت در جابه جایی دارد. همراه با کارتن بسته بندی مخصوص می باشد این محصول از پایه های فلزی باکیفیت بالا بهره میبرد و پایه های این محصول و مقاوم در برابر آسیب های ناشی می باشد ابعاد طول : 41 عرض : 38 ارتفاع : 71

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 6 پارچه مدل sunilex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول مورد نظر 6 ظرف فلزی با استند فلزی توری می باشد کل محصول با رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشش دهی شده است این ست 6 تایی شامل جای نمک فلفل سیاه فلفل قرمز آویشن نعناع و جای قهوه می باشد البته به سلیقه مشتری می تواند از ادویه های دیگری نیست استفاده کرد. این محصول شیک و محصولی متفاوت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرف نگهدارنده گلس لاک مدل GL-08 مجموعه 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلس لاک از شیشه مقاوم در برابر شکست ساخته شده است. به همین دلیل نسبت به شیشه های معمولی، مقاومت و دوام بیشتری دارد.واشر سیلیکونی درب مانع از تبادل هوایی به خارج از ظرف و نشت غذا می گردد. ظروف گلس لاک از مواد استاندارد و دارای گواهی بهداشتی FDA ساخته شده و حافظ سلامت انسان و مواد غذایی می باشد.گلس لاک همچنین دوستدار محیط زیست بوده و از شیشه قابل برگشت به طبیعت ساخته شده است.آنچه ظروف گلس لاک را متمایز می کند کیفیت بالای ظروف گلس لاک می باشد. برخی از این ظروف نگهدارنده با نام فریزری شناخته می شوند که برای نگهداری مواد در یخچال و فریزر مناسب هستند و می توان آن ها را برای گرم کردن غذا در مایکرویو قرار داد، البته توجه داشته باشید که درب ظرف باز باشد تا بخارات ایجاد شده در ظرف جمع نشوند. انواع دیگر این ظروف نگهدارنده که با نام Oven Safe متمایز می شوند، علاوه بر اینکه قابل استفاده در یخچال، فریزر و مایکرویو هستند،بدون درب پلاستیکی می توان در فر هم قرار داد. سرویس پنچ تکه گلس لاک جزو جدیدترین محصولات گلس لاک میباشد این سرویس قابل استفاده در ماکروویو ، فریز و یخچال است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان مدل 120MS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود یک آبچکان زیبا و با دوام در کنار سینک ظرفشویی آشپزخانه ای برای هر خانم خانه دار از اهمیت زیادی برخوردار است. آبچکان کابینتی مدل کروم از مفتول های تمام استیل ضد زنگ با آبکاری درجه یک نیکل کروم ساخته شده و مناسب برای استفاده در کابینت های بدنه MDF می باشد همچنین یکی از نمونه های پر فروش آبچکان ها محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کنسول قاشق و چنگال شانو مدل NATURE کد 3583 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظم دهنده های قاشق و چنگال مدل NATURE که در ابعاد و فرم های مختلف تولید می شوند از چوب رابر وود ( Rubber Wood ) که یک چوب بسیار محکم , ریز دانه با نقوش زیبا است و از لحاظ دانه بندی و وزن می توان آن را با چوب بلوط مقایسه کرد ساخته شده اند که مقاومت بالایی داشته و در صورت نگهداری صحیح برای مدت های طولانی قابل استفاده می باشند. از این وسیله هم درون کشو و هم روی کانتر و میز پذیرایی می توان استفاده کرد. ابعاد کد 3583 این مدل 36x30 سانتی متر بوده و دارای 4 بخش مجزا می باشد که هر یک به تنهایی قابل جدا شدن از بدنه اصلی می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست آبکش 10 تکه کد 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبکش یکی از ملزومات آشپزی است که در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود. ست آبکش شامل چند صافی در سایزهای مختلف است که برای موارد متفاوت استفاده می‌شود. آبکش در شکل‌های مختلف پایه‌دار، دسته‌دار و ... در بازار موجود است. «ست آبکش 10 تکه کد 001» محصولی کاربردی و پرطرفدار است و شامل ده عدد صافی در سایزهای 38.5، 36، 33، 295، 27، 24، 21، 18، 14.5 و 12 می‌شود. جنس محصول فوق از استیل بوده، مقاومت بالایی دارد، و برای میوه، سبزی، برنج، ماکارونی و ... مناسب است. لازم‌به‌ذکر است به‌دلیل جنس استیل از نظر بهداشتی نیز در رده بالایی قرار دارد. آبکش‌های این ست دو دسته و سه پایه‌دارند، به راحتی می‌توانید در سینک قرار دهید و آب بدون دردسر تخلیه می‌شود. ابعاد بسته‌بندی این مدل 41 × 19 × 41 سانتی‌متر است. شست‌و‌شوی محصول ذکرشده بسیار آسان بوده و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. این ست آبکش زیبا و شیک انتخاب مناسب و کاملی برای جهیزیه عروس‌خانم‌ها است.

آبکش استیل

بدون شک یکی از لوازم که خانم‌ها روزی چند بار با آنها سروکار دارند آبکش با سایزهای متفاوت است. آبکش‌ها جزو وسایل کاربردی و مورد استفاده‌ای هر آشپزخانه هستند.آبکش معمولا وسیله‌ای است کاسه‌ای شکل که به منظور آبکشی موادغذایی از قبیل برنج، ماکارانی و … در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و یا برای شستن میوه‌جات و سبزیجات از آن استفاده می‌کنند. داشتن ابزار مناسب در آشپزخانه بدون شک سرعت شما را در آشپزی بالا می‌برد و با استفاده از ابزار مناسب با لذت بیشتری آشپزی کنید. آبکش جزو آن دسته از وسایلی است که خانم‌ها با آن سروکار دارند. اکثر خانم‌ها آبکش‌های با سایز‌های متفاوتی را  در کابینت قرار می‌دهند که هنگام استفاده از آن‌ها به علت سایزهای مختلفی که دارند به صورت یک‌جا قرار نمی‌گیرند و هنگام باز کردن درب کابینت آبکش‌ها بر روی زمین یا داخل کابینت می ریزند.

ست آبکش 10 تکه کد «001» مشکل شما را حل کرده است و دیگر نگران آن نباشید که آبکش‌ها به صورت نامرتب در کابینت قرار می‌گیرند. این محصول طوری طراحی شده که 10 آبکش داخل هم قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کنند. سایز داخلی آبکش‌ها از کوچک تا بزرگ به ترتیب 12، 14.5، 18، 21، 24، 27، 29.5، 33، 36 و 38.5 است. این محصول جنسی از استیل دارد که با داشتن دسته‌هایی از جنس بدنه تحت هیچ شرایطی کیفیت روز اول خود را از دست نخواهد داد.

لازم به ذکر است که آبکش‌ها دارای 3 عدد پایه در قسمت کف بوده که باعث ایجاد اختلاف سطح می‌شود و آب از آن به‌خوبی خارج شود. این آبکش در برابر زنگ‌زدگی و اکسید شدن مقاوم بوده و برای اینکه شفافیت آن حفظ شود باید بعد از شست‌وشو خشک شود. طراحی این آبکش‌ها به صورتی است که با داشتن حفره‌هایی درشت، کمک می‌کند تا تمام آب موجود در آن تخلیه شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرف یخ ناخمن مدل Noblesse خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرف یخ ناخمن مدل Nachtmann Noblesse winechampagne cooler ساخته شده از کریستال بدون سرب . قطر آن 18 سانتیمتر است و ارتفاع 22 سانتیمتر خود به خود جلب توجه می کند . قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است . فرم مجلل مدل آسپن که ، درخشش کریستال بدون سرب با کیفیت بالا و ماهرانه را به نمایش می گذارد . حالا از میهمانی خود لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز تیرداد مدل چرخون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با توچه به استفاده بسیار گسترده از ترولی ها در منازل، آرایشگاهها، درمانگاه ها و مطب ها و غیره. در برنامه تولید قرار گرفت و با توجه به ابعاد آن حتی به عنوان کمد پا تختی و یا استفاده بجای کشو در کنار میز کار و محلی برای قراردادن پرینتر قابل استفاده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نظم دهنده کشو ایکیا مدل UPPDATERA کد 80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظم دهنده ایکیا با گیره هایی که به همراه خود دارد از جابجایی و نامنظم شدن محتوای داخل کشوهای شما جلوگیری می کنند. به سادگی گیره ها را مطابق با چیزی که ذخیره می کنید قرار دهید و هر بار که کشو را باز می کنید لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 16 پارچه کد R161-AK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زندگی مدرن نیازمند گجت های کارامدی می باشد که در عین سادگی نیازهای خاص ما را برطرف می کنند. نظم و ترتیب دادن به ادویه و سبزیجات خشک از دیرباز جزو دغدغه های علاقه مندان به آشپزی بوده است. این نیاز باید توسط ابزاری برطرف شود که در عین حالی که ماده مورد نظر شما را به آسانی قابل شناسایی و در دسترستان قرار می دهد از نظر طراحی و شکل ظاهری قابل قبول و آراسته نیز داشته باشد. اگر به دنبال این ابزار هستید جا ادویه ای کد R161 تمامی خواسته های شما را تامین خواهد کرد. این جا ادویه ای با الهام از نمونه های مشابه از برند معتبر کوچن پروفی و با توجه به نیاز و خواسته های مصرف کننده داخلی در کشور ایران ساخته شده است. بدنه این جاادویه ای از چوب اقاقیا ( Akacia Wood ) که یک چوب بسیار محکم , ریز دانه با نقوش زیبا وجود برخی حفره های طبیعی است و از لحاظ دانه بندی و وزن می توان آن را با چوب بلوط مقایسه کرد ساخته شده است که مقاومت بالایی داشته و در صورت نگهداری صحیح برای مدت های طولانی قابل استفاده می باشد. سطح مقطع این جا ادویه ای به شکل دایره و به قطر 20 و ارتفاع آن در حدود 20 سانتیمتر می باشد. از هر طرف 4 جا ادویه ای به قطر 4 و ارتفاع 10 سانتیمتر با درب چوبی در آن قرار گرفته و در مجموع 16 شیشه را نگاه می دارد. پایه آن دارای قابلیت گردان بوده و به آسانی در هر دو طرف قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 12 پارچه مدل NATURE کد S124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زندگی مدرن نیازمند گجت های کارامدی می باشد که در عین سادگی نیازهای خاص ما را برطرف می کنند. نظم و ترتیب دادن به ادویه و سبزیجات خشک از دیرباز جزو دغدغه های علاقه مندان به آشپزی بوده است. این نیاز باید توسط ابزاری برطرف شود که در عین حالی که ماده مورد نظر شما را به آسانی قابل شناسایی و در دسترستان قرار می دهد از نظر طراحی و شکل ظاهری قابل قبول و آراسته نیز داشته باشد. اگر به دنبال این ابزار هستید جا ادویه ای کد S124 تمامی خواسته های شما را تامین خواهد کرد. این جا ادویه ای با الهام از نمونه های مشابه از برند معتبر کوچن پروفی و با توجه به نیاز و خواسته های مصرف کننده داخلی در کشور ایران ساخته شده است. بدنه این جا ادویه ای از چوب آکازیا ( اقاقیا ) که یک چوب بسیار محکم , همگن ، متراکم با نقوش زیبا وجود برخی حفره های طبیعی است و از لحاظ دانه بندی و وزن می توان آن را با چوب بلوط مقایسه کرد ساخته شده است که مقاومت بالایی داشته و در صورت نگهداری صحیح برای مدت های طولانی قابل استفاده می باشد. سطح مقطع این جا ادویه ای به شکل مربع و به ابعاد 17x17 و ارتفاع آن در حدود 26 سانتیمتر می باشد. از هر طرف 3 جا ادویه ای به قطر 4 و ارتفاع 10 سانتیمتر با درب چوبی در آن قرار گرفته و در مجموع 12 شیشه را نگاه می دارد. پایه آن دارای قابلیت گردان بوده و به آسانی در هر دو طرف قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خرید  مدل 125L مجموعه سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خرید فروشگاهی یا سبد خرید فروشگاهی ساده از محبوب‌ترین انواع این سبدها به‌شمار می‌آید. بسیاری از خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های کوچک از این نوع سبدها در فروشگاه خود استفاده می‌کنند. این سبدها ابعاد کوچکی دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در کنار فروشگاه روی هم قرار داد. این سبدها فلزی هستند و مقاومت بالایی در برابر فشار وزن اجناس دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز اکوسبدکو مدل آویز خمره ای کد moas370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند رسمی اکوسبدکو با طراحی مدرن و مینیمال و با کیفیت در کلاس برندهای مطرح جهانی همگی دوستدار طبیعت بوده تم راستیک و طبیعی به محیط زندگی و منزل شما می بخشند. توجه داشته باشید که نظر به دست ساز بودن، هر محصول منحصر به فرد بوده و در نتیجه ابعاد و شکل آن دارای تلورانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ارگانایزر ایکیا مدل UPPDATERA کد 50544184 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارگانایزر UPPDATERAیک سازمان دهنده انعطاف پذیر برای مدیریت آشفتگی در کشوهای آشپزخانه شما. به سادگی تقسیم کننده ها را برش داده و مرتب کنید تا متناسب با نیازهای ذخیره سازی شما باشد. مواد نرم صدا را ضعیف می کند و ظاهر داخل کشوهای شما را زیباتر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل کمرباریک کد UN - 4591 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 18 پارچه از جنس فلز ضد زنگ شامل قوطی های بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری حبوبات، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … استفاده کنید. همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ می باشد که از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشو ی آن آسان باشد. سطل داخلی دارای یک دسته استیل است و به راحتی بیرون می آید. برای باز کردن درب این سطل یک پدال در نظر گرفته شده و درب آن به صورت آرام بسته می شود. این سرویس شامل: سطل زباله ، سطل برنج ، 2عدد سطل بزرگ قند و شکر ، 4 عدد بانکه 1.5کیلویی حبوبات ، 3عدد بانکه 1کیلویی پاسماوری ، 6عدد بانکه کوچک جا ادویه و 1عدد بانکه استوانه ای برای نگهداری ماکارونی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 27 پارچه ارتیستون مدل بنجامین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر نو عروس هستید و یا قصد خرید جهزیه را دارید و یا می خواهید سرویس های آشپزخانه خریداری بکنید ، پیشنهاد ما به شما سرویس آشپزخانه 27 پارچه آرتیستون مدل بنجامین می باشد، این سرویس از کیفیت بالایی برخوردار است رنگ این محصول کوره ای است که باعث میشود رنگ ثابت بماند و ضدخش شود، این سرویس شامل سطل زباله، سطل برنج، سطل قند، سطل شکر، جا ادویه، جانونی، سرویس کفگیر وملاقه، جا ماکارونی، بانکه 1 کیلویی و بانکه 1.5 کیلویی حبوبات می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 30 پارچه جی فی نی مدل TS30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست آشپزخانه کمرباریک شامل 30 پارچه لوازم و ابزار های مدرن آشپزخانه میباشد.این ست درواقع نسل جدید سرویس کامل آشپزخانه و سرویس جهیزیه عروس بوده و به کلیه لوازم مورد نیاز یک آشپز حرفه ای تجهیز شده است. اقلام این سرویس نیز همانند دیگر سرویسها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در کارخانجات جی فی نی طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ ساخته شده و رنگ و لعاب کوره ای روی آن موجب شده تا ضمن بالا بردن استحکام ، این ست از زیبایی خاصی بهرمند شود. ادغام رنگبندی زیبا و متنوع با طراحی جدید کمرباریک موجبات ظهور محصولی زیبا را فراهم آورده و اغلب عروس خانم ها خواهان جای دادن این ست در جهیزیه خود هستند. محفظه های نگاهداری مواد غذایی و ادویه در این ست بسیار متنوع بوده و ست ابزار گنجانده شده در این سرویس از ابزار های کاربردی با طول عمر بالا میباشد.ضمن اینکه علاوه بر اقلام بالا شما صاحب یک ست کفگیر ملاقه شش پارچه خواهید شد که مخصوص آشپزی با ظروف سرامیکی و تفلون طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسفند دود کن مدل شاد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دود کردن و استفاده از اسفند از آداب و رسوم های قدیمی در بین فرهنگ ما بوده است که مردم همچنان به آن عمل می کنند.مردم ایران برای دفع ضرر های احتمالی از خود و اطرافیان خود از دود کردن اسفند ( اسپند )‌ استفاده می کنند .متخصصان طب سنتی دود کردن اسفند را همچنان یکی از قوی ترین راههای ضدعفونی کردن هوای خانه یا .. می دانند چراکه معتقدند این روش را بوعلی سینا توصیه کرده است و توصیه های او موثر است پس نمیتوان در اینکه دود کردن اسفند خاصیت دارد شکی داشت.همچنین برای اسفند دودکردن نیاز به یک اسفند دود کن خوب داریم.اسفند دود کن فوق دارای ابعاد مناسب با طرحی زیبا به همراه دسته نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه ام جی اس مدل کاکتوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه از آن جهت اهمیت دارد که از لحاظ بصری به آشپزخانه‌تان هماهنگی می‌بخشد و نیاز شما را به برخی ظروف نگه‌دارنده‌ی پرکاربرد برطرف می‌کند. سرویس آشپزخانه 18 پارچه ام جی اس محصولی زیبا است که علاوه بر ظاهر چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات 1کیلو، برنج 15کیلو، قند‌ و شکر 3 کیلو و انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک و حتی سطل زباله12کیلویی است. سطل برنج این سرویس 18 پارچه پاسخ‌گوی 15کیلو برنج است. ست 6 عددی ادویه‌جات این سرویس 18 پارچه، بدون درز است که قابلیت استفاده برای مایعات مانند روغن زیتون را دارد.جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه قابلیت شست‌و‌شو دارد.این محصول در رنگ‌های مختلف موجود است که قابل ست شدن با فضای هر آشپزخانه‌ای است. خصوصا این سرویس جهت جهزیه نوعروسان با رنگ‌های متفاوت کاملا مناسب به نظر می‌رسد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 15 پارچه بهاز کالا مدل خمره ای کد 015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهزیه 15 پارچه خمره ای بهاز کالا طراحی زیبا و متفاوت این محصول و فرم خمره ای بدنه جلوه منحصر بفردی به آن بخشیده است و زینت بخش هر آشپزخانه ای می باشد.محفظه داخلی سطل به گونه ایست که محتویات آن به دور از هرگونه آلودگی ، گرد و غبار و یا حشرات مختلف قابل نگهداری است.کلیه قطعات و اجزاء داخلی با مواد کاملا بهداشتی و مرغوب تولید گردیده است. سطل زباله این محصول محصولی مدرن با طراحی منحصر بفرد و زیبا ، مجهز به سیستم آرام بند جهت بسته شدن درب بدون تولید صدا ، مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی چون آشپزخانه، فضای اداری ، مراکز تجاری ، تفریحی ، بیمارستان ها و سایر مکان های عمومی. عدم تولید صدای اضافی به هنگام کارکرد و برخورداری از ظرفیت مناسب، از ویژگی های متمایز این محصول به شمار می رود. مواد و قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نشان CE بر روی محصولات درج می گردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 20 پارچه بهازکالا مدل 028 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 20پارچه فلزی بهازکالا دارای 6عددجاحبوباتی کوچک 4عددجاحبوباتی بزرگ 4عددجاحبوباتی متوسط 1عددجاماکارونی 1عدد سطل برنج 1عددسطل زباله 1عددسطل زباله کوچک1عدد سطل شکر 1عددسطل قند میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 16 پارچه آشپزخانه کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد و وزن مجموعه شامل موارد ذیل میباشد . 1- ظرف برنج با ابعاد: 28.5 × 28.5 × 47 سانتی‌متر و وزن: 1800 گرم 2- سطل زباله با ابعاد: 32.5 × 27.5 × 43.5 سانتی‌متر و وزن: 2350 گرم و دارای سطل داخلی 3- سبزی خشک‌کن با ابعاد: 25 × 25 × 15.5 سانتی‌متر و وزن: 430 گرم 4- جای ادویه با ابعاد کلی: 16 × 11.5 × 16 سانتی‌متر و وزن کلی: 480 گرم ابعاد هر جا ادویه: 4.5 × 4.5 × 12.5 سانتی‌متر و وزن: 60 گرم همچنین 4 عدد بانکه سایز 1 با ابعاد: 11.5 × 11.5 × 18 سانتی‌متر و وزن: 275 گرم بانکه سایز 2 با ابعاد: 16 × 16 × 22 سانتی‌متر و وزن: 540 گرم بانکه سایز 3 با ابعاد: 20 × 20 × 36.5 سانتی‌متر و وزن: 780 گرم جا ماکارونی با ابعاد: 11.5 × 11.5 × 29 سانتی‌متر و وزن: 420 گرم است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 18 پارچه طرح موج کد 1815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

: سرویس 18 پارچه طرح موج، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل موج شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپند دود کن کد 2002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما با اسپند دودکن ما میتوانید به راحتی اسپنددود کنید جنس این اسپنددودکن مسی است و داشتن یک دسته چوبی به زیبایی این محصول افزوده است. اسپند که حاصل دانه‌‌های سیاه گیاهی به همین نام هست در تمامی خانه‌‌های ایرانی با دستگاه اسپند دود کن وجود دارد چرا که به عقیده‌‌ی ما ایرانیان چشم زخم را دور می‌‌کند، ضمن اینکه باعث ضد عفونی شدن محیط و دور شدن حشرات نیز می‌‌شود. در کشورهای چین و ژاپن از اسپند دود کن به عنوان کشنده‌‌ی عوامل بیماری زایی مانند انگل و آمیب استفاده می‌‌شود و در آفریقا نیز برای درمان کسانی که دچار تب شده‌‌اند استفاده می‌‌گردد و یا در یونان عقیده دارند که سوزاندن اسپند برای کسانی که قاعدگی آنها نامنظم است و یا نیاز به مسکن دارند بسیار مؤثر است. وایرانیان یکی از استفاده هایی که از اسپند میکنند آن را درمکانها وموقعیتهای مختلف دودمی کنند دود کردن اسپند برای ضد عفونی کردن محیط و سلامتی بسیار مفید است اما به دلیل لزوم روشن کردن زغال و درد سر های آن ، خیلی کم این کار را انجام می دهیم . اسپنددودکن فنری توت در طرح و مدل مختلف طراحی شده است که بخاطرفنری بودنش مزایایی بر دیگراسپنددودکنها دارد. چون اسپند کمتری را به خود گرفته درنتیجه دودکمتری داردو باعث اذیت کردن دستگاههای تنفسی نمی شودو دودی که ازآن بیرون می آیدبدلیل کم بودنش باعث سیاهی کمتر وسایل منزل میشود مخصوصا برای مکانها وفضاهای کوچک بسیار مناسب است و همچنین دراستفاده از اسپند بسیار صرفه جویی میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 15 پارچه بی.وی.کی مدل بونسای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیدمان و زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد.سرویس آشپزخانه بی.وی.کی دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده، با درپوشی محکم است که مواد غذایی را به خوبی نگهداری میکند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.جنس درپوش از جنس بدنه می باشد. رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. زیبایی همراه باکیفیت باعث شده تا نوعروسان زیادی برای جهیزیه خود این سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسفند دود کن مدل رومی کد 13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دود کردن و استفاده از اسفند از آداب و رسوم های قدیمی در بین فرهنگ ما بوده است که مردم همچنان به آن عمل می کنند.مردم ایران برای دفع ضرر های احتمالی از خود و اطرافیان خود از دود کردن اسفند ( اسپند )‌ استفاده می کنند .متخصصان طب سنتی دود کردن اسفند را همچنان یکی از قوی ترین راههای ضدعفونی کردن هوای خانه یا .. می دانند چراکه معتقدند این روش را بوعلی سینا توصیه کرده است و توصیه های او موثر است پس نمیتوان در اینکه دود کردن اسفند خاصیت دارد شکی داشت.همچنین برای اسفند دودکردن نیاز به یک اسفند دود کن خوب داریم.اسفند دود کن فوق دارای ابعاد مناسب با طرحی زیبا نیز میباشد.جنس اسفند دود کن از آهن بوده و لایه جارخی آن از آبلایه مس است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبمیوه گیری دستی سه کاره ابتکار کد EB06001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک آب مرکبات گیری دستی کوچک و جمع‌وجور در آشپزخانه می‌تواند برای گرفتن عصاره‌ی مرکباتی همچون پرتقال، لیموشیرین، لیموترش و... بسیار کاربردی باشد. آب مرکبات گیری دستی ابتکار یکی از بهترین محصولات موجود است که با طراحی ساده و درعین‌حال منحصربه‌فردش بهترین انتخاب برای گرفتن عصاره مرکبات مختلف است. بدنه و درپوش این مدل از پلاستیک مرغوب ساخته شده است تا در تماس با رطوبت و شست‌وشوی مداوم مشکلی پیش نیاید و کیفیتش را حفظ کند. در کنار محفظه‌ی محصول، یک دسته دیده می‌شود که علاوه بر جابه‌جایی آسان، به ثابت نگه‌داشتنش هنگام آبگیری مرکبات کمک بسزایی می‌کند. سوراخ‌های موجود روی درپوش به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ورود هسته‌های درشت به داخل محفظه جلوگیری می‌کند و درعین‌حال باعث عبور پالپ میوه‌ها همراه با عصاره به محفظه‌ی زیرین می‌شود؛ به‌این‌ترتیب آبمیوه‌ی تهیه شده طعم بسیار بهتری پیدا خواهد کرد. بعد از اتمام کار قادر هستید آب مرکبات گیری ابتکار را به‌طور دستی یا همراه با سایر ظروف داخل ماشین ظرف‌شویی بشویید تا به‌خوبی تمیز شود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 58 پارچه لیمون مدل plassco58 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهیزیه لیمون محصولی فوق العاده برای آشپزخانه شماست . این محصول شامل 58تکه از بهترین و پرکاربرد ترین لوازم پلاستیکی مورد نیاز هر آشپزخانه ای است . محصولات لیمون کاملا از پلاستیک درجه یک و براق ساخته می شوند و در بالاترین سطح محصولات پلاستیکی موجود در بازار قرار دارند . این سرویس در یک کارتن به بهترین شکل ممکن چیده شده است و برای حمل و نقل و استفاده در جهیزیه عروس بسیار کاربردی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا