خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید وسایل خانه و آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب و خرید وسایل خانه و آشپزخانه یکی از کارهای مهم و سخت برای هر خانمی است. به طوری که زمان زیادی صرف انتخاب و ورود این وسایل به خانه می‌شود. مسائلی که این انتخاب را دشوار کرده‌اند صرفاً حساسیت بالای خانم‌ها نیست. بلکه بازار داغ لوازم خانگی ایرانی و خارجی در بازار است که انتخاب را دشوار می‌کند.

نکات مهم خرید وسایل خانه و آشپزخانه

نکات مهمی برای خرید هر کدام از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه وجود دارد که انتخاب را آسان تر می کند. اما ما در ادامه سعی داریم نکات کلی خرید اینگونه وسایل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا انتخاب شایسته ای در مورد هر محصول داشته باشید.

قیمت و برند محصول

 قبل از خرید هر وسیله‌ای دو معیار کلیدی قیمت و برند برای هر خریداری مهم است. به همین دلیل خریداران اغلب به دنبال خرید بهترین برند با مناسب ترین قیمت هستند. اما خب باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که اجناس با برندهای معتبر به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری هم دارند. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن میزان بودجه خود به دنبال بهترین برند موجود در بازار باشید.

تناسب سایز وسایل با فضای خانه

تعیین اندازه دایره انتخاب شما را محدود تر می‌کند. مشخص کنید چه چیزی بیشترین سازگاری را با فضای خانه و آشپزخانه شما دارد. به این ترتیب می توانید انتخاب های خود را محدودتر کرده و راحتتر بهترین وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انتخاب وسایل منطقی

برخی از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه کاربردی هستند و نبود هر کدام باعث ایجاد مشکلاتی می شود. در مقابل هم وسایلی در بازار موجود است که بود و نبود آنها در منزل تاثیری در آسایش ما نداشته و می توان از خریدشان چشم پوشی کرد. بنابراین هنگام خرید هر وسیله ای برای خانه و آشپزخانه خود، سعی کنید انتخابی منطقی داشته و به اصل نیاز های خود توجه کنید.

گارانتی

برای خرید هر محصولی مخصوصا وسایل برقی دقت داشته باشید که گارانتی معتبری داشته باشد. تا در صورت خرابی بتوانید به راحتی آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

نکته: خرید لوازم خانگی یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای خانه محسوب می شود . بنابراین در نظر گرفتن این نکات اساسی به شما در تصمیم گیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد.

لیست وسایل مورد نیاز خانه و آشپزخانه

شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید وسایل خانه و آشپزخانه ضروری این لیست را تهیه نمایید.

  • یخچال و فریزر (ساید بای ساید، دوقلو، دوطبقه)
  • گاز (رو میزی یا اجاق گاز)
  • ماشین لباس شویی
  • ماشین ظرف شویی
  • مایکروویو یا سولاردوم یا فر (اگر اجاق گاز دارای فر باشد لازم به تهیه ی فر جداگانه نیست)
  • آب میوه گیری
  • چای ساز
  • پلوپز، زودپز، آرام پز و بخار پز (می توانید از چندکاره ها استفاده کنید)
  • چرخ گوشت
  • گوشت کوب برقی
  • غذا ساز
  • آب مرکبات گیری
  • ساندویچ ساز
  • قهوه ساز
  • کباب پز
  • توستر
  • سرخ کن
  • مخلوط کن
  • آسیاب
  • همزن
  • میوه خشک کن
  • سبزی خرد کن
  • جاروبرقی
  • بخارشو
  • سرویس غذاخوری، سرویس پذیرایی، سرویس کریستال
  • لوازم مربوط به پخت و پز مثل قوری و کتری، سرویس قابلمه، سرویس کفگیر و ملاقه و چاقو و …
  • سرویس قاشق و چنگال مثل سرویس قاشق دم دستی، سرویس قاشق مهمان، کارد و چنگال پذیرایی و …
  • لوازم پلاستیکی آشپزخانه مثل سبد در سایزهای مختلف، ظروف حبوبات، قالب های ژله و …
  • وسایل مربوط به میز آشپزخانه مثل میز و صندلی آشپزخانه، فنجان قهوه خوری، سرویس صبحانه خوری، سینی و …
  • سرویس چوب مثل تخت، کمد، دراور و …
  • فرش
  • مبلمان
  • تابلو
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه گفته شد، می توانید وسایل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه وسایل خانه و آشپزخانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز صندلی اداری مدل تنفسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با طراحی خاص و تکیه گاه بسیار راحت حس خوبی را به فرد مصرف کننده به ارمغان می آورد. تمامی استاندادهای یک صندلی اداری رعایت شده و به سلامتی فرد اسیبی نمی رساند . این مدل صندلی ترکیبی از چرم و پارچه تنفسی می باشد که چرم به زیبایی ان و پارچه از تعریق و گرمای آن جلوگیری می کند .پایه های پنج پر آبکاری شده علاوه بر حفظ براقیت دچار زنگ زدگی هم نمی شود. چرخ های پایه این صندلی ژله ای می باشد که در کاربرد آن می توان به روان بودن و بی صدا بودن آن اشاره کرد مکانیزم به کار رفته در این صندلی از نوع دو حالته لبه برگردان می باشد که از کیفیت بالا برخوردار می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل IG521 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد 90 × 50 cm رنگ اجاق مشکی با دور خط طلایی جنس-بدنه-اجاق شیشه سکوریت شعله-اجاق-گاز 5 شعله تنظیم-مجزا ندارد فندک اتوماتیک دارد تاپ تایم دارد پلوپز وسط توان حرارتی مشعل بزرگ : 2/3KW, مشعل پلوپز : 3/1KW, مشعل کوچک : 1/2KW, مشعل متوسط : 1/75KW رده-مصرف-انرژی A

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن فیشر مدل FFC1915 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی ها: توان 600وات داری شش تیغ تیتانیوم چهار تیغ زیگزاگی فولاد ظرفیت سه لیتر چرخ دنده فلزی دو دور موتور 10 تیغ قابلیت سالاد ساز،قابلیت چرخ گوشت،خردن کن حرفه ای می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جمیلای مدل CRM-3005E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت جمیلای اولین بار در کشور ایتالیا محصولات خود را به دنیا معرفی کرد. زیبایی توام با کیفیت اولین چیزهایی است که پس از شنیدن نام جمیلای به ذهن متبادر میشود. اسپرسوساز «Gemilai CRM 3005» یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه اتوماتیک محسوب می‌شود. این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد. اسپرسوساز Gemilai از یک گروپ دبل شات صنعتی سنگین تشکیل شده و دارای یک پورتافیلتر است و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند. این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. همچنین این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. اسپرسوساز جمیلای با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است. صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید.یکی‌ دیگر از قابلیت های خوب این دستگاه ( سلف کلینینگ یا خود تمیزکننده ) می باشد که می توانید با گذاشتن شناور مخصوص در دسته گروپ (نازل) دستگاه به طورر خودکار سبد قهوه ( بسکت ) را تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبمیوه گیری آزور مدل AZ-201JB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبمیوه گیری 4 کاره آزور مدل AZ-201JB دارای موتور قدرتمند 1000 وات با قابلیتهای آبمیوه گیری ،مخلوط کن،آسیاب،خردکن است این مدل آبمیوه‌گیری آزور از رنده و تیغه های تیتانیوم برخوردار است و دارای دو سرعت متفاوت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM-6108 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جیپاس از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد، به عوامل و موارد متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد و قیمت هم از جمله فاکتورهایی خواهد بود که در گام های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.جیپاس یکی از دستگاه های قهوه ساز اسپرسو می باشد که استفاده از آن می تواند برای مکان های متعددی از جمله منازل و یا کافی شاپ های کوچک مناسب باشد که دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند . اما نازل بخار این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش داشته باشد و در نتیجه می توان استفاده ویژه و کاربردی از این دستگاه قهوه ساز برای درست کردن انواع قهوه، کاپوچینو، قهوه ترک و ... داشت. اسپرسو جیپاس GEEPAS در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و حتی در کافه های کوچک، سوپرمارکت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکو همراه برین صوت مدل 1640 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا در دسته اکوهمراه های متوسط جا می گیرد و امکان پوشش صدایی مکانی در حدود 80 متر را دارد. بدلیل دارا بودن باطری قابل شارژ داخلی آن کاربران می توانند به سادگی آنرا حمل و در برنامه های سیار و در مکان های مختلف از آن استفاده کنند. در صورت نیاز به شارژ دستگاه کافی است کابل برق جاسازی شده در جیب پشتی دستگاه را بیرون آورده و به برق شهری متصل نمایید. اکوی دیجیتال خوب آن تضمین کننده کیفیت برنامه های مذهبی شماست. وجود بلندگوی 6 اینچی با کیفیت و مدار آمپلی فایر مناسب از نقاط قوت می باشد. قابلیت پخش MP3 برای این دستگاه مزیت مهمی بشمار می رود. این محصول قابل استفاده در برنامه های آموزشی، مداحی، سخنرانی و ... می باشد. اورجینال این کالا توسط شرکت اکوتک توزیع می شود که مناسب جهت جلسات سخنرانی، سفر های تفریحی، سیاحتی و زیارتی، قابل استفاده در مدارس و آموزشگاها، سالنها و زمین های ورزشی، مساجد تکایا و هیئت های عزاداری و کلیه اماکن عمومی می باشد. این کالا دارای بلوتوث بوده و مجهز به رکوردر (ضبط صدا بر روی فلش) نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لگن آشپزخانه کد T29601 مجموعه 11 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در میان ظروفی که در آشپزخانه به آن ها نیاز دارید، لگن استیل از جمله وسایلی است که کارایی زیادی دارد و به عنوان یک ظرف چند منظوره شناخته شده است. وجود انواع سبد و لگن در آشپزخانه مهمترین لوازمی است که بدون آن ها آشپزی مشکل می شود. ما پیشنهاد می کنیم با خرید ست لگن استیل 11 عددی چندین لگن در اندازه های مختلف داشته باشید. قطعا همه اجزای این ست برای شما کاربرد دارند. با خرید سرویس لگن استیل 11 تایی در واقع چند ظرف با کیفیت را با یک خرید در اختیار خواهید داشت.از این لگن ها برای شست و شوی مواد غذایی و سبزیجات و میوه ها، نگهداری مواد غذایی و…استفاده می شود پس گزینه مناسبی برای سفر نیز خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاسه ایکیا مدل GLADELIG-70503620 بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاسه مجموعه چهار عددی برند ایکیا .این محصول رنگ متفاوت دارد به رنگ آبی اقیانوسی، با جزئیات طلایی-قهوه ای وکاری جدید از سری محصولات سرو وپذیرایی ایکیا میباشد طرحی منحصر به فرد وجلوه خاصی به اشپزخانه ومیز ناهار خوری شما میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 4 پارچه برگهف مدل GEM کد 0075 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برگهف (®BergHOFF) برندی بین‌المللی و نام‌آشنا، با اصالت بلژیکی، در زمینه تولید لوازم پخت‌و‌پز و آشپزخانه غیربرقی است و با هدف ارتقای تجربه آشپزی روزمره، تولیدات گسترده و متنوعی با کیفیت گرید جهانی و استانداردهای اروپایی ارائه داده است. مقر اصلی برند برگهف، کشور بلژیک می‌باشد. فعالیت اصلی شرکت ®BergHOFF، در زمینه خلق، تولید و توسعه طراحی‌های پیشرو و پیشرفته لوازم آشپزخانه است. در مورد ابزار پخت‌و‌پز، گذشته از ظاهر و زیبایی، رعایت استانداردهای ایمنی و عملکرد بی‌نقص هم مطرح است. تابه‌ها و قابلمه‌های برگهف با توجه به استفاده از متریال مرغوب در فلز و همچنین قطر ورقه‌های متناسب و تغییر ضخامت در نواحی طراحی شده، حرارت را کاملاً یکنواخت پخش می‌کند. این سرویس هم روی اجاق‌های معمولی گازی و هم روی اجاق‌های القایی جدید، برقی و هالوژنی، قابل استفاده هستند. پوشش نچسب باکیفیت، پایدار و سالم، جداسازی آسان غذا را تضمین می‌کند .این سرویس 4 پارچه شامل قابلمه‌های قطر 20 و 24 سانتی‌متر و دو تابه 28 سانتی‌متر با حجم‌های 4.6 لیتر و 7.3 لیتر است. درب شیشه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به برداشتن درب، پخت غذا را کنترل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کرکماز مدل A850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چایساز با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ 18.10 و به رنگ قرمز، سبز و بژ تولید شده و علاوه بر استحکامی که دارد زیبایی خاصی به آشپزخانه شما خواهد بخشید و هنگام استفاده از آن بخاطر زیبایی ظاهری و کارایی منحصربفردش لذت خواهید برد. چایساز کرکماز مدل مدرنا کد A850 دارای توان مصرفی 1600 وات بوده اما با این حال در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی خواهد کرد. این چای ساز دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و هر گاه آب داخل کتری به درجه جوش برسد و یا مخزن آن بدون آب بماند دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده و از صرف انرژی بیش از حد و یا آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری خواهد کرد. همچنین برای چای ساز کد A850 کرکماز سیستم گرم نگه دار طراحی شده و هنگامی که دستگاه را روی این حالت قرار دهید چای شما برای مدت طولانی تری گرم خواهد ماند. کتری چای ساز دارای 1.5 لیتر ظرفیت بوده و می توانید در هر بار استفاده تا 25 فنجان چای را آماده کرده و از مهمانهای خود با چای خوش رنگ و طعمی پذیرایی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز اکوسبدکو مدل آویز خمره ای کد moas370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند رسمی اکوسبدکو با طراحی مدرن و مینیمال و با کیفیت در کلاس برندهای مطرح جهانی همگی دوستدار طبیعت بوده تم راستیک و طبیعی به محیط زندگی و منزل شما می بخشند. توجه داشته باشید که نظر به دست ساز بودن، هر محصول منحصر به فرد بوده و در نتیجه ابعاد و شکل آن دارای تلورانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو داتیس مدل DTM928 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکرویو DTM-928 یکی از مدل هایی است که به دلیل امکانات و ویژگی هایی که دارد نظرها را به خود جلب خواهد کرد.به عنوان مثال این مایکرویو از منوی اتومات، سیستم یخ زدایی، ساعت، تایمر، دو نوع پخت ترکیبی، پخت سریع، قفل کودک و … برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز آزور مدل AZ-630TM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز آزور مدل AZ-630TM با توان 1800 وات دارای کتری با ظرفیت 1.7 لیتر از جنس شیشه شفاف و مقاوم و همچنین دارای سیستم قطع کن خودکار این مدل چای ساز آزور از قابلیت گرم نگهدارنده آب برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فندک زیپو مدلArmor Chameleon کد 29525 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل فندک زیپو با طراحی ناهمگون و به شکلی که شبیه به پوست کروکودیل است ارائه شده است. بدنه ی این مدل فندک زیپو از سری آرمورکیس است که ضخامتی ۱.۵ برابر بیشتر نسبت به سری کلاسیک دارد. طراحی این زیپو به صورت یکطرفه است و طرف دیگر حالتی ساده دارد. در ساخت این فندک زیپو از فلز برنح استفاده شده است. و از آنجایی که رنگ سبز در آخرین مرحله از تولید بر روی فندک زده شده است هرگز از بین نمی رود. تمامی فندک زیپو های اصل از قابلیت مقاومت دربرابر باد برخوردار می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز المنت اسپرسوساز مدل نعل اسبی مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

در این محصول از سیم المنت فرانسوی استفاده شده این محصول 230 ولت 800 وات می باشد این محصول در بسته 10 عددی برای شما ارسال خواهد شد لطفا نصب این المنت را به تعمیرکاران ماهر بسپارید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آینه مدل قدی چوبی طرح اطلس w-160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آینه قدی چوبی اطلس یک آینه باکیفیت و دارای سایز 160x60 سانتی متر می باشد این محصول از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردار است . این محصول ساخته شده از MDF با ضخامت 16 میل وارداتی ( چامسون ترکیه ) و آینه نقره اندود درجه A سوپر کلییر و رنگ آن پلی اورتان با کیفیت میباشد.تمامی لبه های قاب چوبی توسط دستگاه ابزار خورده است.همچنین پشت آینه چندین کمربند MDF به کار برده شده که در حفظ سلامت آینه نقش به سزایی ایفا می کند.برای نصب در پشت محصول 2عدد یراق به کاربرده شده که بوسیله 2 عدد میخ یا پیچ رول پلاک به راحتی قابل نصب روی دیوار یا ... میباشد ، از این محصول می توان برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه، محل کار، میز آرایش، جاکفشی، همچنین دیوارهای پشت مبل و کنسول و ... استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت دیواری اِلِنسی مدل Elizabeth خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی الیزابت، شاهکار پر زرق و برق یک طرح برای دکوراسیون مدرن است. طراحی ساعت دیواری الیزابت همانند خورشید در تمامی جهات منعکس کننده نورست چرا که آینه کاری این ساعت در تمامی زوایا، نور و تصویر را منعکس می کند. این ساعت دیواری برای دیوار سالن نشیمن و اتاق تلویزیون طراحی شده تا در نقاط کانونی دکور خودنمایی و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. قطر 80 سانتی متری ساعت الیزابت آن را به یکی از بزرگترین ساعتهای طراحی شده آینه ای موجود در بازار تبدیل می کند که نصب آن، فضای زیادی از دیوار را پوشش می دهد. ساعت دیواری الیزابت از جنس بدنه ای چوبی (ام دی اف) ساخته شده که شاسی بسیار زیبا و جالبی دارد. این بدنه ضخامتی بیش از 4 سانتی متر داشته که از نمای جانبی کاملا برجسته و قطور بنظر می رسد. از ویژگی های بدنه چوبی الیزابت، قرار گرفتن دو ردیف آینه دور تا دور کار با شیب های متضاد است که به زیبایی و جلوه هر چه بیشتر ساعت افزوده است. آینه های اطراف ساعت از جنس پلکسی گلس براق می باشد. بخش مرکزی ساعت که از جنس آینه شیشه ای ضخیم ساخته شده صفحه زیبایی از اعداد و خطوط را شامل می شود که اختصاصا برای الیزابت طراحی شده است . قلب این ساعت توسط یک موتور کوارتز تایوانی اصل به حرکت در می آید که بسیار با دوام و کم مصرف است. این شاهکار زیبا، توسط برند Elenci طراحی و تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو شارژی پارس خزر مدل Shark خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروشارژی «پارس خزر» مدل «Shark»، یکی از دستگاه‌های کارآمد ساخت این شرکت است. این دستگاه طراحی ساده‌ای دارد و با برخورداری از سری‌های مختلف، امکانات زیادی را در اختیار کاربر می‌گذارد. جاروشارژی Shark با توان 60 وات در دسته‌ی جاروهای خشک و تر قرار می‌گیرد و دارای قابلیت جذب مایعات است. برای این منظور سری مخصوصی برای جاروشارژی در نظر گرفته شده است. دقت کنید که قبل از جمع‌آوری مایعات، محفظه‌ی آشغال را خالی کنید و سپس مایعات را جمع‌ کنید. این دستگاه دارای نازل بازشونده است که فقط با فشار یک دکمه عمل می‌کند. نازل و مخزن خاک جاروی مدل Shark به‌راحتی و فقط با فشار یک دکمه باز می‌شوند وکمک می‌کند تا بدون تماس دست با گردوغبار، دستگاه را تمیز کنید. علاوه‌‌بر نازل جذب مایعات، این جارو مجهز به برس مخصوص مبلمان و نازل گوشه‌ پاک‌کن است که به کمک آن می‌توانید مناطق با دسترسی دشوارتر را به‌راحتی تمیز کنید. این دستگاه برای استفاده در محیط‌های کوچک یا استفاده‌های خاص مناسب است. به‌ جای پهن و جمع‌ کردن جاروهای سنگین و بزرگ، این جاروهای کم‌صدا و کارآمد در آشپزخانه‌ها بسیار پرطرفدار هستند. پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌ی ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گوشت کوب برقی براون مدل mq500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و میله آن از فلز ساخته شده است این محصول دارای وزن 0٫8 کیلو گرمی است. این محصول دارای طراحی ارگونومیک بوده و بدون فشار به دست شما باعث می‌شود بتوانید تمام سطح ظرف را تحت پوشش قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مونتینی مدل MUNICH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک اسپرسوساز با کیفیت و قدرتمند هستید، مونتینی مدل MUNICH را از دست ندهید. این دستگاه با توان مصرفی 1350 وات و قابلیت ایجاد فشار بخار تا 20 بار، می‌تواند اسپرسو و کاپوچینوی خوشمزه و خوشبو برای شما تهیه کند. دستگاه دارای یک مخزن آب شفاف 1 لیتری قابل جدا شدن است که به شما امکان می دهد، سطح آب را ببینید و به راحتی دوباره آن را پر کنید. میزان حداقل و حداکثر آب موردنیاز بر روی مخزن مشخص شده است و لازم است توجه شود که برای عملکرد مطلوب، به هیچ عنوان میزان آب نباید کمتر از حداقل مشخص شده باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این اسپرسوساز، سیستم گرمایش ترموبلاک است که باعث می‌شود آب به سرعت و یکنواخت گرم شود و دمای مطلوب را برای تهیه قهوه حفظ کند. فیلتر دوگانه این دستگاه از جنس آلیاژ آلومینیوم و استیل ضد زنگ است که باعث می‌شود قهوه شما با کیفیت بالا و بدون ذرات ریز باشد. این فیلتر همچنین از ایجاد رسوب در داخل دستگاه جلوگیری می‌کند و عمر آن را افزایش می‌دهد. این اسپرسوساز همچنین دارای محافظت در برابر گرمای بیش از حد است که در صورت بالا رفتن دمای دستگاه بیش از حد مجاز، آن را خاموش می‌کند و از صدمه دیدن قطعات جلوگیری می‌کند. سینی بالای دستگاه نیز برای گرم نگه داشتن فنجان قهوه طراحی شده است که باعث می شود همواره از قهوه ی گرم لذت ببرید. فشارسنج این دستگاه نیز به شما نشان می‌دهد که فشار بخار چقدر است و آیا مناسب برای تهیه قهوه است یا خیر. تنظیم میزان بخار نیز به شما امکان می‌دهد که بر اساس سلیقه خود، مقدار بخار را کنترل کنید و غلظت کف شیر را به دلخواه خود تنظیم کنید. دکمه‌های این دستگاه نیز بسیار ساده و کاربردی هستند. شما می‌توانید با استفاده از دکمه ها، دستگاه را خاموش یا روشن کنید، حالت بخار را فعال یا غیرفعال کنید و یا تعداد فنجان قهوه مورد نظر خود را انتخاب کنید.اقلام همراه این دستگاه نیز شامل یک قاشق، یک پرتافیلتر و یک سبد پرتافیلتر هستند که کار شما را در تهیه قهوه راحت‌تر می‌کنند. مونتینی مدل MUNICH یک اسپرسوساز کامل و کارآمد است که می‌تواند نیازهای شما را در تهیه اسپرسو ،کاپوچینو، لته و... برآورده کند. این دستگاه با طراحی زیبا و مدرن، می‌تواند جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما ببخشد. اگر شما هم عاشق قهوه هستید، این دستگاه را امتحان کنید و از تفاوت آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاکشوما، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این برند با توجه به نیازهای روزانه خانوارها، محصولاتی را طراحی و تولید می‌کند که باعث افزایش راحتی و کیفیت زندگی می‌شود. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W یکی از محصولات پرکاربرد و با کیفیت این برند است که با ویژگی‌های متنوع و منحصر به فرد خود، به یکی از گزینه‌های مناسب برای خانوارها تبدیل‌ شده‌است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ظرفیت بالا: این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفره، امکان شستشوی تعداد زیادی ظرف را فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که شما بتوانید در یک دور شستشو، تمام ظروف مورد نیاز خود را تمیز کنید. دارای سه سبد: با توجه به نیازهای مختلف کاربران، این محصول دارای سه سبد مختلف برای قرار دادن انواع ظروف است. میوه و سبزی شوی: این ماشین ظرفشویی علاوه بر توانایی شستشوی ظروف، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات را نیز دارد که این امکان به دلیل وجود مواد مضر و آلودگی‌های محیطی بسیار مفید است و کم صدا و کم مصرف: با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در این محصول استفاده‌شده‌است، هنگام کار کردن صدای کمی تولید می‌کند و همچنین مصرف انرژی کمی دارد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی می‌شود، اشاره کرد. در کل، می‌توان گفت که ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W با توجه به ویژگی‌های فوق، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانوارهایی است که به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کیفیت، پیشرفته و کارآمد هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیر آبسردکن دینا مدل Thread inside خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه آبسردکن جهت تامین آب شرب سرد و جوش مورد استفاده قرار میگیرد و در ادارات.مدارس.دفاتر کار و امروزه حتی در منازل کاربردهای بسیاری دارا میباشد.به دلیل استفاده زیاد لوازم جانبی و یدکی این دستگاه ها نیز به منظور سهولت مصرف کنندگان تولید و یا وارد کشور میشوند.یکی از بخش های بسیار پر کاربرد دستگاه های آبسرد و جوش شیر برداشت آنها میباشد که معمولا به دلیل استفاده نامتعارف دچار آسیب دیدگی و شکستگی میشوند که علاوه بر ایجاد زحمت در برداشت آب.ظاهر نامناسبی را ایجاد میکند.محصول بالا شیر برداشت آب سرد و گرم دستگاه آبسردکن می باشد .تمامی متریال این محصول از نوع درجه یک با طول عمر و استحکام و زیبایی بالا میباشد.لازم به ذکر است که حتما به هنگام خرید به نوع رزوه و مهره این شیر توجه بفرمایید تا کاملا با دستگاه شما مطابقت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 5 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 5 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل دو عدد قابلمه در سایزهای 20 (چهار نفره) و 24 (شش نفره) و یک عدد تابه تک دسته سایز 24 به علاوه دو عدد درب پیرکس می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 10پارچه لایف اسمایل کد p_10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس تابه و قابلمه چدن-گرانیت لایف اسمایل مدل P5-10-2 دارای سه عدد قابلمه چدنی در اندازه های 32 - 28 - 24 - 20 و تابه در اندازه 28 با درب شیشه ای بسیار بادوام و دسته های نسوز (دسته های قابلمه های از جنس چوبی) میباشد . این سرویس قابلمه و تابه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند . درب شیشه ای و شفاف از جنس پیرکس باعث می شود در هنگام پخت غذا براحتی محتویات قابلمه را مشاهده و مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. پیرکس در مقابل حرارت بسیار مقاوم است . شستشوی بسیار راحت و تنها با یک ابر از مزایای ظروف گرانیتی است که استفاده از آن را بیش از پیش راحت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل G141 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر دبلیو ام اف مدل KUCHENminis خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر دبلیو ام اف WMF KÜCHENminis Langschlitz Toaster با دهانه بلند و یک تکه در فضا صرفه جویی می کند ، طراحی بسیار باریکی دارد و در فضای صرفه جویی می کند . دو تکه نان تست XXL و یا یک تکه بلند نان را می توان به لطف مرکز نان یکپارچه ، به صورت یکنواخت قهوه ای کرد . با پایه نگهدارنده اضافی ، رول ها را می توان یخ زدایی ، پخت و یا به آرامی گرم کرد . توستر شیار بلند WMF KÜCHENminis همچنین خنکی بدنه خود را حفظ می کند در حالی که با قدرت 900 وات گرم می شود . WMF KÜCHENminis ساخته شده از فولاد ضد زنگ Cromargan® ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کولر سلولوزی باسئوس مدل cxtm-21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلولر سلولوزی baseus مدل cxtm-21 یکی از جدیدترین محصولات بیسوس میباشد.در داخل این محصول یک فیلتر سلولوزی با عمر تقریبی 5 سال تعبیه گردیده و همچنین مخزن این محصول دارای ظرفیت 500 میلیلیتر آب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 6 تکه کد D016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 6 تکه آشپزخانه با طرح اختصاصی و منحصر به فرد می تواند بهترین انتخاب برای منازل شما باشد. زیبایی، کیفیت پارچه و ترکیب منحصر به فرد تکه های این سرویس آشپزخانه از نقاط قوت آن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5907 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل S-5907 یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی پنج شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ برند SABAF ساخت کشور ایتالیا است.در این مدل جانمایی ولوم ها به طوری طراحی شده که از داغ شدن بوسیله حرارت شعله ها جلوگیری میشود. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 3.8KW، چپ جلو 3KW، راست عقب 1/75KW، راست جلو 1/75KW، چپ عقب 1KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا